Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia do terapii afazji. Część 5
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Ćwiczenia do terapii afazji” to praktyczny zbiór narzędzi wspomagających osoby z trudnościami w komunikowaniu się i odbiorze mowy. Jest to pomoc skierowana do wszystkich pragnących rozwijać lub odzyskiwać swoje umiejętności językowe. Zeszyty koncentrują się na zadaniach związanych z nazywaniem, rozumieniem, czytaniem i pisaniem, pomagającym w odświeżeniu często używanego słownictwa.
Ilustracje w ćwiczeniach są klarowne i wspierają zrozumienie zdań, a także można je wykorzystać do opisywania przedmiotów. Tekst zapisany jest dużą czcionką i prostym drukiem, co ułatwia analizę oraz syntezę wzrokową materiału literowego. Każdy zeszyt zaczyna się od karty danych personalnych, która wspiera pacjenta w zapamiętywaniu kluczowych informacji oraz jest pomocą dla logopedy w planowaniu terapii.
Zeszyty oferują zadania pobudzające mowę spontaniczną, kładąc nacisk na automatyzmy słowne, takie jak liczenie czy nazwy dni tygodnia i pór roku. Pierwsze ćwiczenie wprowadza nową terminologię, a pisanie po śladzie wzmacnia koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną, co szczególnie korzyści niesie w przypadku osłabionej kończyny górnej, wspomagając pracę ręki niedominującej. Kolejne zadania polegają na przepisywaniu tekstów.
Dopasowywanie wyrazów do obrazków jest techniką sprawdzającą rozumienie odczytanych lub wypowiedzianych nazw, a zarazem utrwalającą umiejętności czytania globalnego. Dodatkowo, ćwiczenia z uzupełnianiem i przepisywaniem całych zdań rozwijają zrozumienie kontekstowe i poprawiają znajomość składni, pracując na formach mianownika.
Zeszyty zawierają także zadania badające umiejętność fleksji, oparte na analizie i syntezie wzrokowej oraz percepcji. Konstruowane zdania zawierają czasowniki w pierwszej lub trzeciej osobie liczby pojedynczej, co sprzyja ich zastosowaniu w codziennej mowie. W zadaniach z dopasowywaniem opisu do obrazka pacjenci uczą się też form przymiotników, a łączenie skojarzeń poprawia zrozumienie.
Po każdej kategorii zostawiono puste strony, które terapeuci mogą wykorzystać na dodatkowe notatki lub ćwiczenia. Zeszyty te mogą stanowić przewodnik po rehabilitacji funkcji językowych, a także służyć jako dziennik postępów w terapii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Ćwiczenia do terapii afazji” to praktyczny zbiór narzędzi wspomagających osoby z trudnościami w komunikowaniu się i odbiorze mowy. Jest to pomoc skierowana do wszystkich pragnących rozwijać lub odzyskiwać swoje umiejętności językowe. Zeszyty koncentrują się na zadaniach związanych z nazywaniem, rozumieniem, czytaniem i pisaniem, pomagającym w odświeżeniu często używanego słownictwa.
Ilustracje w ćwiczeniach są klarowne i wspierają zrozumienie zdań, a także można je wykorzystać do opisywania przedmiotów. Tekst zapisany jest dużą czcionką i prostym drukiem, co ułatwia analizę oraz syntezę wzrokową materiału literowego. Każdy zeszyt zaczyna się od karty danych personalnych, która wspiera pacjenta w zapamiętywaniu kluczowych informacji oraz jest pomocą dla logopedy w planowaniu terapii.
Zeszyty oferują zadania pobudzające mowę spontaniczną, kładąc nacisk na automatyzmy słowne, takie jak liczenie czy nazwy dni tygodnia i pór roku. Pierwsze ćwiczenie wprowadza nową terminologię, a pisanie po śladzie wzmacnia koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną, co szczególnie korzyści niesie w przypadku osłabionej kończyny górnej, wspomagając pracę ręki niedominującej. Kolejne zadania polegają na przepisywaniu tekstów.
Dopasowywanie wyrazów do obrazków jest techniką sprawdzającą rozumienie odczytanych lub wypowiedzianych nazw, a zarazem utrwalającą umiejętności czytania globalnego. Dodatkowo, ćwiczenia z uzupełnianiem i przepisywaniem całych zdań rozwijają zrozumienie kontekstowe i poprawiają znajomość składni, pracując na formach mianownika.
Zeszyty zawierają także zadania badające umiejętność fleksji, oparte na analizie i syntezie wzrokowej oraz percepcji. Konstruowane zdania zawierają czasowniki w pierwszej lub trzeciej osobie liczby pojedynczej, co sprzyja ich zastosowaniu w codziennej mowie. W zadaniach z dopasowywaniem opisu do obrazka pacjenci uczą się też form przymiotników, a łączenie skojarzeń poprawia zrozumienie.
Po każdej kategorii zostawiono puste strony, które terapeuci mogą wykorzystać na dodatkowe notatki lub ćwiczenia. Zeszyty te mogą stanowić przewodnik po rehabilitacji funkcji językowych, a także służyć jako dziennik postępów w terapii.
