Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego tłumu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Crowdfunding to zjawisko trudne do zdefiniowania przez proste porównania. Odróżnia się od finansowania społecznościowego, struktur piramidowych czy bezzwrotnych pożyczek od wielu osób. To nowoczesna, oparta na technologii metoda gromadzenia środków, w której każdy może „zagłosować” swoimi pieniędzmi na wybrany projekt, otrzymując za to konkretną korzyść. Crowdfunding łączy aspekty marketingu z zaangażowaniem społecznym i budowaniem relacji opartych na zaufaniu oraz współdziałaniu. Stanowi rodzaj kapitalizmu, gdzie decyzje o losach pomysłów zależą od szerokiego grona osób, zwanych Tłumem.
W Polsce ten sposób finansowania dynamicznie się rozwija, napędzany kreatywnością i inteligencją cyfrowych społeczności. Artyści, innowacyjne startupy oraz organizacje charytatywne coraz częściej poszukują wsparcia finansowego bezpośrednio u swoich odbiorców, realizując projekty o dużym znaczeniu. Jednak możliwości w tym zakresie są nadal niedostatecznie wykorzystywane. Twórcy tej książki, opierając się na wiedzy zgromadzonej na blogu www.wethecrowd.pl, oferują czytelnikom nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale przede wszystkim wartościowy zestaw narzędzi. Dzięki nim można lepiej zrozumieć, jak Tłum postrzega nasze pomysły i jakie mają one szanse na realizację dzięki wspólnemu zaangażowaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Crowdfunding to zjawisko trudne do zdefiniowania przez proste porównania. Odróżnia się od finansowania społecznościowego, struktur piramidowych czy bezzwrotnych pożyczek od wielu osób. To nowoczesna, oparta na technologii metoda gromadzenia środków, w której każdy może „zagłosować” swoimi pieniędzmi na wybrany projekt, otrzymując za to konkretną korzyść. Crowdfunding łączy aspekty marketingu z zaangażowaniem społecznym i budowaniem relacji opartych na zaufaniu oraz współdziałaniu. Stanowi rodzaj kapitalizmu, gdzie decyzje o losach pomysłów zależą od szerokiego grona osób, zwanych Tłumem.
W Polsce ten sposób finansowania dynamicznie się rozwija, napędzany kreatywnością i inteligencją cyfrowych społeczności. Artyści, innowacyjne startupy oraz organizacje charytatywne coraz częściej poszukują wsparcia finansowego bezpośrednio u swoich odbiorców, realizując projekty o dużym znaczeniu. Jednak możliwości w tym zakresie są nadal niedostatecznie wykorzystywane. Twórcy tej książki, opierając się na wiedzy zgromadzonej na blogu www.wethecrowd.pl, oferują czytelnikom nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale przede wszystkim wartościowy zestaw narzędzi. Dzięki nim można lepiej zrozumieć, jak Tłum postrzega nasze pomysły i jakie mają one szanse na realizację dzięki wspólnemu zaangażowaniu.
