Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Coaching stał się w ostatnim okresie jednym z najpopularniejszych terminów. Podkreśla się powszechnie, iż stanowi on najbardziej wartościowe podejście do rozwoju zawodowego pracowników, a waga tej problematyki stale rośnie. Coaching jest bowiem optymalną strategią na trudne czasy - nie sposób znaleźć drugiej koncepcji i praktyki działania, która tak bardzo wzmacnia kulturę organizacyjną firmy.
Dostępne na naszym rynku publikacje to, niemal wyłącznie, tłumaczenia książek napisanych przez zagranicznych autorów. Prezentowana książka jest odpowiedzią na pilną potrzebę kompleksowego ujęcia problematyki coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji.
Zaproszenie do współudziału w tworzeniu książki przyjęło kilkanaście osób. Są wśród nich zarówno wykładowcy akademiccy, osoby od lat pracujące w charakterze coacha, jak i specjaliści łączący te dwie funkcje. Taki dobór autorów zapewnia publikacji wszechstronną analizę zjawiska, uwzględnienie zarówno teoretycznych, jak i praktycznych aspektów procesu coachingu. Książkę wzbogacają opisy przypadków pochodzące z doświadczeń coachów działających na polskim rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Coaching stał się w ostatnim okresie jednym z najpopularniejszych terminów. Podkreśla się powszechnie, iż stanowi on najbardziej wartościowe podejście do rozwoju zawodowego pracowników, a waga tej problematyki stale rośnie. Coaching jest bowiem optymalną strategią na trudne czasy - nie sposób znaleźć drugiej koncepcji i praktyki działania, która tak bardzo wzmacnia kulturę organizacyjną firmy.
Dostępne na naszym rynku publikacje to, niemal wyłącznie, tłumaczenia książek napisanych przez zagranicznych autorów. Prezentowana książka jest odpowiedzią na pilną potrzebę kompleksowego ujęcia problematyki coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji.
Zaproszenie do współudziału w tworzeniu książki przyjęło kilkanaście osób. Są wśród nich zarówno wykładowcy akademiccy, osoby od lat pracujące w charakterze coacha, jak i specjaliści łączący te dwie funkcje. Taki dobór autorów zapewnia publikacji wszechstronną analizę zjawiska, uwzględnienie zarówno teoretycznych, jak i praktycznych aspektów procesu coachingu. Książkę wzbogacają opisy przypadków pochodzące z doświadczeń coachów działających na polskim rynku.