Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Brzmienia czasu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Brzmienia czasu" autorstwa Jerzego Limona to kolejna pozycja, która zgłębia tematykę teorii teatru. Limon skupia się na dwóch kluczowych aspektach teatralnych: aktorstwie oraz języku. Unikając pułapek ideologicznych obecnych we współczesnej humanistyce, dokonuje analizy zarówno tradycyjnego teatru, jak i jego najnowszych form, a także zjawisk artystycznych, które z teatrem się utożsamiają. Zdając sobie sprawę z ogromnego wzajemnego wpływu współczesnego teatru i sztuki, w tym nowych mediów, autor podejmuje próbę odróżnienia i definiowania różnych mediów artystycznych, mimo powszechnych trendów zacierających te granice. Zadanie to jest wymagające, zwłaszcza wobec skomplikowanych i zróżnicowanych elementów, takich jak aktorstwo i język sceniczny. Wykorzystując własne pojęcia teatralności, rozdzielenia czasu oraz "piątego wymiaru", Limon tworzy teoretyczne koncepcje, które znajdują potwierdzenie w licznych przywoływanych inscenizacjach. Możliwość weryfikacji przedstawionych teorii sprawia, że książka staje się także obroną nauki o teatrze w czasach zmieniających się trendów, wszechobecnej ideologii i politycznej poprawności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Brzmienia czasu" autorstwa Jerzego Limona to kolejna pozycja, która zgłębia tematykę teorii teatru. Limon skupia się na dwóch kluczowych aspektach teatralnych: aktorstwie oraz języku. Unikając pułapek ideologicznych obecnych we współczesnej humanistyce, dokonuje analizy zarówno tradycyjnego teatru, jak i jego najnowszych form, a także zjawisk artystycznych, które z teatrem się utożsamiają. Zdając sobie sprawę z ogromnego wzajemnego wpływu współczesnego teatru i sztuki, w tym nowych mediów, autor podejmuje próbę odróżnienia i definiowania różnych mediów artystycznych, mimo powszechnych trendów zacierających te granice. Zadanie to jest wymagające, zwłaszcza wobec skomplikowanych i zróżnicowanych elementów, takich jak aktorstwo i język sceniczny. Wykorzystując własne pojęcia teatralności, rozdzielenia czasu oraz "piątego wymiaru", Limon tworzy teoretyczne koncepcje, które znajdują potwierdzenie w licznych przywoływanych inscenizacjach. Możliwość weryfikacji przedstawionych teorii sprawia, że książka staje się także obroną nauki o teatrze w czasach zmieniających się trendów, wszechobecnej ideologii i politycznej poprawności.
