Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Biznes, czyli kupa ludzi
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy mamy w genach skłonność do pracy zespołowej? Co właściwie oznacza być autentycznym menedżerem? Czy eksperci muszą być wyniośli? Dlaczego uczniom wmawia się, że powinni poprawiać swoje najsłabsze strony? Czym różni się zarządzanie od bezpośredniego kontrolowania? Czy kujon faktycznie napędza handel? Jaką rolę pełni sznurek w trabancie? Na te oraz wiele innych pytań odpowiada Miłosz Brzeziński w swoim zbiorze esejów. Autor nie nazywa go poradnikiem, gdyż jego intencją jest inspirowanie, a nie udzielanie rad.
Książka Brzezińskiego koncentruje się na rozwijaniu zespołów i wspieraniu wspólnot w nadążaniu za dynamicznie zmieniającym się światem, dążeniu do osiągania wyników przekraczających przeciętność. Według autora, aby osiągnąć przeciętne rezultaty, wystarczy działać indywidualnie, stale zajmując się codziennymi sprawami. Jednak prawdziwa efektywność zespołowa wymaga więcej. Myślenie za zespół ogranicza pomysłowość, a ciągłe wydawanie poleceń hamuje rozwój firmy. Skupianie się wyłącznie na błędach, a nie na talentach, zniechęca do współpracy.
Brzeziński podkreśla, że konflikty w zespołach są nieuniknione, ale można znaleźć sposoby na skuteczną komunikację. Szukanie wspólnej częstotliwości, tak jak poprzez WiFi czy bluetooth, jest kluczem do sukcesu.
Miłosz Brzeziński to czołowy polski trener z międzynarodowym certyfikatem coacha ICC, konsultant CNBC Biznes i TVN w zakresie psychologii biznesu. Jest znany z kontrowersyjnych felietonów i rewolucyjnych artykułów o biznesie. Jako profesor Działań Skutecznych w Instytucie Kreowania Skuteczności, współpracuje z celebrytami, dziennikarzami i najwyższą kadrą menedżerską w Polsce, inspirując i prowokując do myślenia. Jego życiowe motto brzmi: „Prawdziwa pasja, to wydzieranie światu wiedzy 24 godziny na dobę” oraz „Wyróżnij się albo zgiń”. Brzeziński ma dwa rodzaje wizytówek: poważne i niepoważne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy mamy w genach skłonność do pracy zespołowej? Co właściwie oznacza być autentycznym menedżerem? Czy eksperci muszą być wyniośli? Dlaczego uczniom wmawia się, że powinni poprawiać swoje najsłabsze strony? Czym różni się zarządzanie od bezpośredniego kontrolowania? Czy kujon faktycznie napędza handel? Jaką rolę pełni sznurek w trabancie? Na te oraz wiele innych pytań odpowiada Miłosz Brzeziński w swoim zbiorze esejów. Autor nie nazywa go poradnikiem, gdyż jego intencją jest inspirowanie, a nie udzielanie rad.
Książka Brzezińskiego koncentruje się na rozwijaniu zespołów i wspieraniu wspólnot w nadążaniu za dynamicznie zmieniającym się światem, dążeniu do osiągania wyników przekraczających przeciętność. Według autora, aby osiągnąć przeciętne rezultaty, wystarczy działać indywidualnie, stale zajmując się codziennymi sprawami. Jednak prawdziwa efektywność zespołowa wymaga więcej. Myślenie za zespół ogranicza pomysłowość, a ciągłe wydawanie poleceń hamuje rozwój firmy. Skupianie się wyłącznie na błędach, a nie na talentach, zniechęca do współpracy.
Brzeziński podkreśla, że konflikty w zespołach są nieuniknione, ale można znaleźć sposoby na skuteczną komunikację. Szukanie wspólnej częstotliwości, tak jak poprzez WiFi czy bluetooth, jest kluczem do sukcesu.
Miłosz Brzeziński to czołowy polski trener z międzynarodowym certyfikatem coacha ICC, konsultant CNBC Biznes i TVN w zakresie psychologii biznesu. Jest znany z kontrowersyjnych felietonów i rewolucyjnych artykułów o biznesie. Jako profesor Działań Skutecznych w Instytucie Kreowania Skuteczności, współpracuje z celebrytami, dziennikarzami i najwyższą kadrą menedżerską w Polsce, inspirując i prowokując do myślenia. Jego życiowe motto brzmi: „Prawdziwa pasja, to wydzieranie światu wiedzy 24 godziny na dobę” oraz „Wyróżnij się albo zgiń”. Brzeziński ma dwa rodzaje wizytówek: poważne i niepoważne.