Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sprzedawaj tak, aby klienci cieszyli się z zakupów u Ciebie! Książka Jeffreya Gitomera odkrywa tajemnice skutecznej sprzedaży, akcentując znaczenie budowania relacji z klientami. Gitomer, znany z unikania nieuczciwych metod w biznesie, pokazuje, jak istotne jest, by klient stał się dla sprzedawcy partnerem, którego potrzeby należy zrozumieć i spełnić. Dzięki temu sprzedawca zyskuje lojalnych klientów, którzy chętnie wracają.
Gitomer przedstawia sprzedaż w kontekście dzisiejszych realiów, uwzględniając zmiany w gospodarce i oczekiwania klientów. Nowe wydanie jego książki wzbogaca klasyczne podejście do sprzedaży o aspekty związane z nowoczesnymi technologiami i e-commerce. To przewodnik, który prowadzi przez nawiązywanie kontaktów, organizację spotkań, negocjacje, aż po osiąganie zysków poprzez autentyczne relacje, lojalność i osobiste rekomendacje.
W swojej książce Gitomer omawia 10,5 zasady sprzedaży oraz 12,5 wartości, które powinny charakteryzować dobrego sprzedawcę. Skupia się na doskonałej prezentacji, radzeniu sobie z wątpliwościami oraz zamknięciu transakcji. Opisuje również, jak przekształcać kontakty w trwałe relacje i uzyskiwać z nich polecenia, które są kluczem do sukcesu w sprzedaży. To lektura dla każdego, kto chce zrozumieć, jak skutecznie sprzedawać, jednocześnie budując długotrwałe i satysfakcjonujące relacje z klientami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sprzedawaj tak, aby klienci cieszyli się z zakupów u Ciebie! Książka Jeffreya Gitomera odkrywa tajemnice skutecznej sprzedaży, akcentując znaczenie budowania relacji z klientami. Gitomer, znany z unikania nieuczciwych metod w biznesie, pokazuje, jak istotne jest, by klient stał się dla sprzedawcy partnerem, którego potrzeby należy zrozumieć i spełnić. Dzięki temu sprzedawca zyskuje lojalnych klientów, którzy chętnie wracają.
Gitomer przedstawia sprzedaż w kontekście dzisiejszych realiów, uwzględniając zmiany w gospodarce i oczekiwania klientów. Nowe wydanie jego książki wzbogaca klasyczne podejście do sprzedaży o aspekty związane z nowoczesnymi technologiami i e-commerce. To przewodnik, który prowadzi przez nawiązywanie kontaktów, organizację spotkań, negocjacje, aż po osiąganie zysków poprzez autentyczne relacje, lojalność i osobiste rekomendacje.
W swojej książce Gitomer omawia 10,5 zasady sprzedaży oraz 12,5 wartości, które powinny charakteryzować dobrego sprzedawcę. Skupia się na doskonałej prezentacji, radzeniu sobie z wątpliwościami oraz zamknięciu transakcji. Opisuje również, jak przekształcać kontakty w trwałe relacje i uzyskiwać z nich polecenia, które są kluczem do sukcesu w sprzedaży. To lektura dla każdego, kto chce zrozumieć, jak skutecznie sprzedawać, jednocześnie budując długotrwałe i satysfakcjonujące relacje z klientami.
