Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Anielice czy Diablice?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka koncentruje się na problemach współczesnych dziewcząt, analizując je z punktu widzenia antropologii i socjologii. Przedstawia głębokie wniknięcie w przyczyny, przebieg oraz skutki seksualizacji i agresji, która często jest skierowana przeciwko przedstawicielkom tej samej płci. Zjawiska te są ukazane jako złożone i o dużym znaczeniu, wpływające na codzienne życie dziewcząt zarówno w ich najbliższym otoczeniu, jak i w szerszym kontekście społecznym.
Opracowanie to powstało w oparciu o dane zebrane wśród gimnazjalistek za pomocą indywidualnych wywiadów pogłębionych, co nadaje mu autentyczności i praktycznego wymiaru. Książka jest skierowana nie tylko do specjalistów z dziedziny socjologii, pedagogiki czy psychologii, ale również do rodziców oraz nauczycieli, którzy często stają wobec omawianych problemów i czują się bezsilni.
Po raz pierwszy zjawiska agresji i seksualizacji dziewcząt są tu opisywane nie jako odstępstwa od normy, lecz jako trwałe elementy wpisujące się w kulturę dziewczęcą. Temat ten nie jest marginalny, ale szeroko rozpowszechniony, co znajduje potwierdzenie w licznych europejskich i amerykańskich publikacjach oraz badaniach. To właśnie one stanowiły inspirację do przeprowadzenia badań w Polsce, z których wyniki przedstawione są w tej książce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka koncentruje się na problemach współczesnych dziewcząt, analizując je z punktu widzenia antropologii i socjologii. Przedstawia głębokie wniknięcie w przyczyny, przebieg oraz skutki seksualizacji i agresji, która często jest skierowana przeciwko przedstawicielkom tej samej płci. Zjawiska te są ukazane jako złożone i o dużym znaczeniu, wpływające na codzienne życie dziewcząt zarówno w ich najbliższym otoczeniu, jak i w szerszym kontekście społecznym.
Opracowanie to powstało w oparciu o dane zebrane wśród gimnazjalistek za pomocą indywidualnych wywiadów pogłębionych, co nadaje mu autentyczności i praktycznego wymiaru. Książka jest skierowana nie tylko do specjalistów z dziedziny socjologii, pedagogiki czy psychologii, ale również do rodziców oraz nauczycieli, którzy często stają wobec omawianych problemów i czują się bezsilni.
Po raz pierwszy zjawiska agresji i seksualizacji dziewcząt są tu opisywane nie jako odstępstwa od normy, lecz jako trwałe elementy wpisujące się w kulturę dziewczęcą. Temat ten nie jest marginalny, ale szeroko rozpowszechniony, co znajduje potwierdzenie w licznych europejskich i amerykańskich publikacjach oraz badaniach. To właśnie one stanowiły inspirację do przeprowadzenia badań w Polsce, z których wyniki przedstawione są w tej książce.
