Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie" to przewodnik po współczesnym zastosowaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w strategicznym zarządzaniu. Autorzy eksplorują, w jaki sposób przedsiębiorstwa adaptują się do tych oraz nowych technologii, analizując również, jak społeczeństwo postrzega te zmiany. Składająca się z dziewięciu zwięzłych rozdziałów książka oferuje głębokie i krytyczne spojrzenie na rolę AI w biznesie. Bez dramatyzowania i unikanie skrajnych perspektyw, jeden z rozdziałów pyta: "AI jest tutaj. Co teraz?". Autorzy oceniają potencjalne korzyści i ryzyka związane z AI, wskazując na możliwości tworzenia wartości w firmach, a także na wyzwania i zagrożenia wynikające z niewłaściwego jej stosowania. Ważnym aspektem książki jest omówienie wpływu, jaki AI miało na proces jej tworzenia.
Ponadto, publikacja ta zaprasza do refleksji nad przyszłością AI, zwracając uwagę na aspekty współpracy, dostępności i demokratyzacji tych technologii. Kluczowe jest realistyczne podejście do potencjału i ograniczeń sztucznej inteligencji, podczas gdy jako społeczeństwo uczymy się efektywnego korzystania z tego narzędzia.
Aleksandra Przegalińska, jedna z autorek, jest profesorką Akademii Leona Koźmińskiego, znaną filozofką i badaczką humanoidalnej sztucznej inteligencji. Jej doświadczenie obejmuje badania w MIT i współpracę z Harvard University. Publikowała w prestiżowych czasopismach, a także regularnie wypowiada się w polskich mediach.
Dariusz Jemielniak, współautor, kieruje katedrą MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego i jest wiceprezesem PAN. Związany z Harvard University, jest autorem wielu publikacji, w tym na temat Wikipedii i współpracy społecznej. Jego ekspertyza obejmuje zarządzanie strategiczne w branży technologicznej i internetowej.
Razem, Przegalińska i Jemielniak tworzą zespół, który oferuje unikalne spojrzenie na rozwój sztucznej inteligencji i jej wpływ na współczesne przedsiębiorstwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie" to przewodnik po współczesnym zastosowaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w strategicznym zarządzaniu. Autorzy eksplorują, w jaki sposób przedsiębiorstwa adaptują się do tych oraz nowych technologii, analizując również, jak społeczeństwo postrzega te zmiany. Składająca się z dziewięciu zwięzłych rozdziałów książka oferuje głębokie i krytyczne spojrzenie na rolę AI w biznesie. Bez dramatyzowania i unikanie skrajnych perspektyw, jeden z rozdziałów pyta: "AI jest tutaj. Co teraz?". Autorzy oceniają potencjalne korzyści i ryzyka związane z AI, wskazując na możliwości tworzenia wartości w firmach, a także na wyzwania i zagrożenia wynikające z niewłaściwego jej stosowania. Ważnym aspektem książki jest omówienie wpływu, jaki AI miało na proces jej tworzenia.
Ponadto, publikacja ta zaprasza do refleksji nad przyszłością AI, zwracając uwagę na aspekty współpracy, dostępności i demokratyzacji tych technologii. Kluczowe jest realistyczne podejście do potencjału i ograniczeń sztucznej inteligencji, podczas gdy jako społeczeństwo uczymy się efektywnego korzystania z tego narzędzia.
Aleksandra Przegalińska, jedna z autorek, jest profesorką Akademii Leona Koźmińskiego, znaną filozofką i badaczką humanoidalnej sztucznej inteligencji. Jej doświadczenie obejmuje badania w MIT i współpracę z Harvard University. Publikowała w prestiżowych czasopismach, a także regularnie wypowiada się w polskich mediach.
Dariusz Jemielniak, współautor, kieruje katedrą MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego i jest wiceprezesem PAN. Związany z Harvard University, jest autorem wielu publikacji, w tym na temat Wikipedii i współpracy społecznej. Jego ekspertyza obejmuje zarządzanie strategiczne w branży technologicznej i internetowej.
Razem, Przegalińska i Jemielniak tworzą zespół, który oferuje unikalne spojrzenie na rozwój sztucznej inteligencji i jej wpływ na współczesne przedsiębiorstwa.
