Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia stanowi wszechstronny przewodnik po świecie agencji ratingowych. Autorzy tekstu szczegółowo analizują proces powstawania tych instytucji oraz rozwój ich modeli biznesowych. Przybliżają również różnorodność usług i produktów, jakie agencje te oferują, a także strukturę rynku ratingowego i czynniki, które wpływają na jego zmiany. Poruszane są także kwestie regulacji nadzorczych oraz podejmowane inicjatywy w kierunku deoligopolizacji, które mają miejsce zarówno w Unii Europejskiej, jak i Stanach Zjednoczonych.
Szczegółowo omawiane są metody określania ratingów dla państw, banków oraz przedsiębiorstw niefinansowych. Dodatkowo, książka przedstawia, jak agencje ratingowe dostosowały swoją politykę w czasach pandemii COVID-19. Poza analizą wspomnianych zagadnień, autorzy dążą do ukazania przyszłych kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym. Skupiają się przy tym na możliwości obiektywnej i zrównoważonej oceny długoterminowych efektów dominacji „Wielkiej Trójki” w obecnym modelu oligopolistycznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia stanowi wszechstronny przewodnik po świecie agencji ratingowych. Autorzy tekstu szczegółowo analizują proces powstawania tych instytucji oraz rozwój ich modeli biznesowych. Przybliżają również różnorodność usług i produktów, jakie agencje te oferują, a także strukturę rynku ratingowego i czynniki, które wpływają na jego zmiany. Poruszane są także kwestie regulacji nadzorczych oraz podejmowane inicjatywy w kierunku deoligopolizacji, które mają miejsce zarówno w Unii Europejskiej, jak i Stanach Zjednoczonych.
Szczegółowo omawiane są metody określania ratingów dla państw, banków oraz przedsiębiorstw niefinansowych. Dodatkowo, książka przedstawia, jak agencje ratingowe dostosowały swoją politykę w czasach pandemii COVID-19. Poza analizą wspomnianych zagadnień, autorzy dążą do ukazania przyszłych kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym. Skupiają się przy tym na możliwości obiektywnej i zrównoważonej oceny długoterminowych efektów dominacji „Wielkiej Trójki” w obecnym modelu oligopolistycznym.
