InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie.
Część 4 zawiera ćwiczenia usprawniające:
rozumienie i użycie wyrazów przygotowujących do rozpoczęcia edukacji przedszkolnej;
rozumienie i budowanie zdań z dopełnieniem, przydawką, okolicznikiem miejsca i sposobu;
odmianę rzeczowników;
zapamiętywanie sylab otwartych w izolacji i w sekwencjach, sekwencji wyrazów i poleceń;
czytanie sylab otwartych ze spółgłoskami: D, S, Z, K, G;
czytanie wyrazów o schemacie: samogłoska + sylaba otwarta;
czytanie wyrazów znaczących złożonych z dwóch lub trzech sylab otwartych;
operacje myślowe z materiałem obrazkowym oraz pojęciowym;
planowanie ruchów ręki.
Do każdego zaproponowanego zadania dołączone są szczegółowe instrukcje dla terapeuty/rodzica.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie.
Część 4 zawiera ćwiczenia usprawniające:
rozumienie i użycie wyrazów przygotowujących do rozpoczęcia edukacji przedszkolnej;
rozumienie i budowanie zdań z dopełnieniem, przydawką, okolicznikiem miejsca i sposobu;
odmianę rzeczowników;
zapamiętywanie sylab otwartych w izolacji i w sekwencjach, sekwencji wyrazów i poleceń;
czytanie sylab otwartych ze spółgłoskami: D, S, Z, K, G;
czytanie wyrazów o schemacie: samogłoska + sylaba otwarta;
czytanie wyrazów znaczących złożonych z dwóch lub trzech sylab otwartych;
operacje myślowe z materiałem obrazkowym oraz pojęciowym;
planowanie ruchów ręki.
Do każdego zaproponowanego zadania dołączone są szczegółowe instrukcje dla terapeuty/rodzica.