Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki.. cz.4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 4” to niezawodna pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli zarówno szkół specjalnych, jak i powszechnych, a także dla rodziców i opiekunów. Publikacja ta została stworzona z myślą o dzieciach, które doświadczają trudności w opanowywaniu systemu językowego, w tym dzieci z alalią, afazją, dysleksją, autyzmem oraz Zespołem Aspergera, jak również tych, które są dwujęzyczne.
Zadania zawarte w książce skupiają się na rozwijaniu różnych umiejętności językowych, takich jak słuchanie i powtarzanie, rozumienie, mówienie, czytanie i pisanie. Dzięki dobrze przemyślanej i ułożonej strukturze ćwiczeń, dzieci mają możliwość efektywnego przyswajania zasad gramatyki języka polskiego.
Stopniowe zwiększanie poziomu trudności sprawia, że publikacja jest dostosowana do różnych etapów edukacji, zaczynając od przedszkola (część 1), a kończąc na szkole (części 2-5).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 4” to niezawodna pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli zarówno szkół specjalnych, jak i powszechnych, a także dla rodziców i opiekunów. Publikacja ta została stworzona z myślą o dzieciach, które doświadczają trudności w opanowywaniu systemu językowego, w tym dzieci z alalią, afazją, dysleksją, autyzmem oraz Zespołem Aspergera, jak również tych, które są dwujęzyczne.
Zadania zawarte w książce skupiają się na rozwijaniu różnych umiejętności językowych, takich jak słuchanie i powtarzanie, rozumienie, mówienie, czytanie i pisanie. Dzięki dobrze przemyślanej i ułożonej strukturze ćwiczeń, dzieci mają możliwość efektywnego przyswajania zasad gramatyki języka polskiego.
Stopniowe zwiększanie poziomu trudności sprawia, że publikacja jest dostosowana do różnych etapów edukacji, zaczynając od przedszkola (część 1), a kończąc na szkole (części 2-5).
