Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci cz.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci" to seria narzędzi wspierających dzieci z afazją w rozwijaniu zdolności komunikacyjnych. Ten zestaw zadań został zaprojektowany, aby pomóc w zrozumieniu, powtarzaniu, słuchaniu, mówieniu, czytaniu oraz pisaniu.
Druga część tej serii skupia się na:
- Doskonaleniu rozumienia słów, w tym często używanych rzeczowników, czasowników, przymiotników i podstawowych przyimków, a także zdań prostych i złożonych z użyciem różnych przypadków gramatycznych;
- Zapamiętywaniu struktury zdań, zarówno prostych, jak i bardziej złożonych;
- Ćwiczeniu umiejętności zapamiętywania otwartych sylab, zarówno pojedynczo, jak i w sekwencjach;
- Czytaniu słów zbudowanych według wzoru samogłoska i sylaba otwarta, takich jak APA, AMA, ABA, ALA, oraz rozpoznawaniu otwartych sylab;
- Rozwijaniu umiejętności planowania ruchów ręką poprzez rysowanie według wzoru lub po śladzie.
Każde ćwiczenie opatrzone jest szczegółowymi instrukcjami przeznaczonymi dla terapeuty lub rodzica, które ułatwiają pracę z dzieckiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci" to seria narzędzi wspierających dzieci z afazją w rozwijaniu zdolności komunikacyjnych. Ten zestaw zadań został zaprojektowany, aby pomóc w zrozumieniu, powtarzaniu, słuchaniu, mówieniu, czytaniu oraz pisaniu.
Druga część tej serii skupia się na:
- Doskonaleniu rozumienia słów, w tym często używanych rzeczowników, czasowników, przymiotników i podstawowych przyimków, a także zdań prostych i złożonych z użyciem różnych przypadków gramatycznych;
- Zapamiętywaniu struktury zdań, zarówno prostych, jak i bardziej złożonych;
- Ćwiczeniu umiejętności zapamiętywania otwartych sylab, zarówno pojedynczo, jak i w sekwencjach;
- Czytaniu słów zbudowanych według wzoru samogłoska i sylaba otwarta, takich jak APA, AMA, ABA, ALA, oraz rozpoznawaniu otwartych sylab;
- Rozwijaniu umiejętności planowania ruchów ręką poprzez rysowanie według wzoru lub po śladzie.
Każde ćwiczenie opatrzone jest szczegółowymi instrukcjami przeznaczonymi dla terapeuty lub rodzica, które ułatwiają pracę z dzieckiem.
