InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności.
Autorka skupia się na następujących zagadnieniach:
zjawisko redukcji zatrudnienia przebieg, rozwiązania alternatywne, kryteria wyboru osób do zwolnienia;
wpływ formy zwalniania na wizerunek organizacji;
zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami;
outplacement i związane z nim korzyści;
zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy;
sposoby zapobiegania odchodzeniu wartościowych pracowników;
wykorzystanie informacji zwrotnej od odchodzących pracowników.
Rozważania poparte są licznymi wynikami badań oraz przykładami z praktyki. Książka wzbogacona jest także o materiał Pawła Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału Lee Hecht Harrison DBM, który dzieli się niezwykle interesującymi i aktualnymi informacjami na temat procesów restrukturyzacji zatrudnienia w Polsce.
Adresaci: Publikacja skierowana jest do menedżerów wszystkich szczebli oraz dyrektorów i pracowników działów zasobów ludzkich. Zbiór wartościowych wskazówek znajdą tu również osoby rozstające się z organizacją.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności.
Autorka skupia się na następujących zagadnieniach:
zjawisko redukcji zatrudnienia przebieg, rozwiązania alternatywne, kryteria wyboru osób do zwolnienia;
wpływ formy zwalniania na wizerunek organizacji;
zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami;
outplacement i związane z nim korzyści;
zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy;
sposoby zapobiegania odchodzeniu wartościowych pracowników;
wykorzystanie informacji zwrotnej od odchodzących pracowników.
Rozważania poparte są licznymi wynikami badań oraz przykładami z praktyki. Książka wzbogacona jest także o materiał Pawła Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału Lee Hecht Harrison DBM, który dzieli się niezwykle interesującymi i aktualnymi informacjami na temat procesów restrukturyzacji zatrudnienia w Polsce.
Adresaci: Publikacja skierowana jest do menedżerów wszystkich szczebli oraz dyrektorów i pracowników działów zasobów ludzkich. Zbiór wartościowych wskazówek znajdą tu również osoby rozstające się z organizacją.