Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Żółte oczy krokodyla
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Iris i Joséphine, dwie siostry, które choć dzieli ponad czterdziestoletni bagaż doświadczeń, różnią się od siebie jak dzień i noc. Iris, obdarzona urodą i majątkiem, odczuwa głęboki wewnętrzny brak sensu od chwili, gdy wyszła za mąż. Życie w monotonii skłania ją do poszukiwania nowego celu. W przeciwieństwie do niej, Joséphine, zafascynowana historią średniowiecza, codziennie mierzy się z problemami życia codziennego. Mieszka na peryferiach Paryża z dwiema córkami, a jej budżet jest niezwykle ograniczony.
Podczas jednego z przyjęć, w desperackiej próbie zaimponowania zebranym, Iris bez zastanowienia ogłasza, że pracuje nad książką historyczną. Z każdą chwilą plątanina tego kłamstwa zaczyna się rozrastać, co zmusza ją do zwrócenia się do Joséphine z nietypową prośbą — napisania powieści, którą Iris mogłaby opublikować pod swoim nazwiskiem. Joséphine, przytłoczona finansowymi zobowiązaniami, nie widzi innej możliwości i ostatecznie przystaje na propozycję siostry.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Iris i Joséphine, dwie siostry, które choć dzieli ponad czterdziestoletni bagaż doświadczeń, różnią się od siebie jak dzień i noc. Iris, obdarzona urodą i majątkiem, odczuwa głęboki wewnętrzny brak sensu od chwili, gdy wyszła za mąż. Życie w monotonii skłania ją do poszukiwania nowego celu. W przeciwieństwie do niej, Joséphine, zafascynowana historią średniowiecza, codziennie mierzy się z problemami życia codziennego. Mieszka na peryferiach Paryża z dwiema córkami, a jej budżet jest niezwykle ograniczony.
Podczas jednego z przyjęć, w desperackiej próbie zaimponowania zebranym, Iris bez zastanowienia ogłasza, że pracuje nad książką historyczną. Z każdą chwilą plątanina tego kłamstwa zaczyna się rozrastać, co zmusza ją do zwrócenia się do Joséphine z nietypową prośbą — napisania powieści, którą Iris mogłaby opublikować pod swoim nazwiskiem. Joséphine, przytłoczona finansowymi zobowiązaniami, nie widzi innej możliwości i ostatecznie przystaje na propozycję siostry.
