Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zjawiska kryzysowe w organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich latach środowisko, w którym funkcjonują organizacje, uległo znacznym zmianom, co skłania do poszukiwania sposobów adaptacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków. Ta książka skupia się na zjawiskach kryzysowych w organizacjach, prezentując je z różnych perspektyw badawczych, szczególnie pod kątem psychologii, socjologii, ekonomii i polityki. W publikacji omówiono historię badań w tym zakresie, dokonano przeglądu definicji i klasyfikacji kryzysów oraz sytuacji kryzysowych, a także zidentyfikowano ich przyczyny i czynniki mogące zwiększyć odporność organizacji na kryzysy. Szczególną uwagę poświęcono kompetencjom, które powinni posiadać menedżerowie, aby skutecznie zarządzać organizacją w trudnych czasach. Książka jest skierowana do studentów takich kierunków, jak zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne, a także słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, oraz wszystkich, którzy zajmują się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządczych w sektorze biznesowym i publicznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich latach środowisko, w którym funkcjonują organizacje, uległo znacznym zmianom, co skłania do poszukiwania sposobów adaptacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków. Ta książka skupia się na zjawiskach kryzysowych w organizacjach, prezentując je z różnych perspektyw badawczych, szczególnie pod kątem psychologii, socjologii, ekonomii i polityki. W publikacji omówiono historię badań w tym zakresie, dokonano przeglądu definicji i klasyfikacji kryzysów oraz sytuacji kryzysowych, a także zidentyfikowano ich przyczyny i czynniki mogące zwiększyć odporność organizacji na kryzysy. Szczególną uwagę poświęcono kompetencjom, które powinni posiadać menedżerowie, aby skutecznie zarządzać organizacją w trudnych czasach. Książka jest skierowana do studentów takich kierunków, jak zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne, a także słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, oraz wszystkich, którzy zajmują się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządczych w sektorze biznesowym i publicznym.
