Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie wartością klienta.Pomiar i strategie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia wnikliwą analizę zarządzania wartością klienta, będącego nowoczesnym podejściem do marketingu, w którym klienci są postrzegani jako kluczowy zasób przedsiębiorstwa. W tym modelu szczególną uwagę zwraca się na dokładne mierzenie i maksymalizowanie wartości klienta. Budowanie długoterminowych i dochodowych relacji z klientami jest fundamentem zwiększania rentowności oraz ogólnej wartości firmy. Publikacja bada temat z różnych kątów, oferując wgląd w takie obszary jak techniki oceny wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, oraz tworzenie wartości dla klienta. Ponadto, omawia społecznie odpowiedzialny marketing jako część tej wartości oraz jak budować wartość klienta w marketingu relacyjnym. Autorzy, specjaliści z Katedry Marketingu SGH i innych instytucji akademickich, kierują swoje przemyślenia do szerokiego audytorium. Pozycja ta jest idealna dla praktyków, wykładowców oraz studentów, którzy pragną zgłębić strategie zwiększania wartości klienta w kontekście marketingu i zarządzania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia wnikliwą analizę zarządzania wartością klienta, będącego nowoczesnym podejściem do marketingu, w którym klienci są postrzegani jako kluczowy zasób przedsiębiorstwa. W tym modelu szczególną uwagę zwraca się na dokładne mierzenie i maksymalizowanie wartości klienta. Budowanie długoterminowych i dochodowych relacji z klientami jest fundamentem zwiększania rentowności oraz ogólnej wartości firmy. Publikacja bada temat z różnych kątów, oferując wgląd w takie obszary jak techniki oceny wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, oraz tworzenie wartości dla klienta. Ponadto, omawia społecznie odpowiedzialny marketing jako część tej wartości oraz jak budować wartość klienta w marketingu relacyjnym. Autorzy, specjaliści z Katedry Marketingu SGH i innych instytucji akademickich, kierują swoje przemyślenia do szerokiego audytorium. Pozycja ta jest idealna dla praktyków, wykładowców oraz studentów, którzy pragną zgłębić strategie zwiększania wartości klienta w kontekście marketingu i zarządzania.
