Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie. Teoria i praktyka
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wydanie piąte, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Książka obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jej istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną. Podręcznik składa się z 12 głównych rozdziałów, takich jak m.in.: struktury organizacyjne, planowanie, kontrola i controlling, zarządzanie międzynarodowe. Każdy z rozdziałów zakończony jest słownikiem najważniejszych pojęć, a większość - dodatkowo - pytaniami kontrolnymi. Obszerna bibliografia oraz indeksy: nazwisk, firm oraz rzeczowy, uzupełniają tę niezbędną dla tysięcy studentów książkę. Niniejsze wydanie zostało poszerzone o rozdziały obejmujące podejmowanie decyzji, zarządzanie projektami i zmianami w organizacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wydanie piąte, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Książka obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jej istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną. Podręcznik składa się z 12 głównych rozdziałów, takich jak m.in.: struktury organizacyjne, planowanie, kontrola i controlling, zarządzanie międzynarodowe. Każdy z rozdziałów zakończony jest słownikiem najważniejszych pojęć, a większość - dodatkowo - pytaniami kontrolnymi. Obszerna bibliografia oraz indeksy: nazwisk, firm oraz rzeczowy, uzupełniają tę niezbędną dla tysięcy studentów książkę. Niniejsze wydanie zostało poszerzone o rozdziały obejmujące podejmowanie decyzji, zarządzanie projektami i zmianami w organizacji.