Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie reklamą
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy z nas posiada zestaw wartości, do których dążymy, ponieważ spełniają one nasze potrzeby, tęsknoty i marzenia. Rzeczy takie jak produkty, usługi, informacje czy idee odbijają te wartości niczym lustro, a reklama stanowi pomost łączący nas z ich światem. Za jej pomocą wkraczamy w rolę konsumentów i stajemy się częścią otaczającej nas rzeczywistości zakupowej.
Autor książki dogłębnie bada, w jaki sposób reklama przykuwa uwagę potencjalnych klientów oraz motywuje ich do zakupu. Nie jest tu mowa jedynie o typowych metodach – prezentowane jest zupełnie nowe podejście, nazwane Nową Reklamą. Opiera się ono na nietypowej narracji, wykorzystującej takie elementy jak stereotypy, archetypy, fobie oraz obsesje w celu tworzenia rozbudowanych baz danych. Kluczowe definicje i zasady trafiają do aneksów, co pozwala skupić się na głównej części książki bez zbędnych rozproszeń.
Książka oferuje innowacyjne spojrzenie na tworzenie przekazu reklamowego, które jest nierozerwalnie związane z esencją ludzkiego życia. Efektywne zarządzanie reklamą polega na skutecznym zarządzaniu wiedzą, najlepiej w ramach zespołów projektowych funkcjonujących jako organizacje uczące się. Właśnie one będą wyznaczać przyszłe kierunki rozwoju w dziedzinie reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
21.63 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Każdy z nas posiada zestaw wartości, do których dążymy, ponieważ spełniają one nasze potrzeby, tęsknoty i marzenia. Rzeczy takie jak produkty, usługi, informacje czy idee odbijają te wartości niczym lustro, a reklama stanowi pomost łączący nas z ich światem. Za jej pomocą wkraczamy w rolę konsumentów i stajemy się częścią otaczającej nas rzeczywistości zakupowej.
Autor książki dogłębnie bada, w jaki sposób reklama przykuwa uwagę potencjalnych klientów oraz motywuje ich do zakupu. Nie jest tu mowa jedynie o typowych metodach – prezentowane jest zupełnie nowe podejście, nazwane Nową Reklamą. Opiera się ono na nietypowej narracji, wykorzystującej takie elementy jak stereotypy, archetypy, fobie oraz obsesje w celu tworzenia rozbudowanych baz danych. Kluczowe definicje i zasady trafiają do aneksów, co pozwala skupić się na głównej części książki bez zbędnych rozproszeń.
Książka oferuje innowacyjne spojrzenie na tworzenie przekazu reklamowego, które jest nierozerwalnie związane z esencją ludzkiego życia. Efektywne zarządzanie reklamą polega na skutecznym zarządzaniu wiedzą, najlepiej w ramach zespołów projektowych funkcjonujących jako organizacje uczące się. Właśnie one będą wyznaczać przyszłe kierunki rozwoju w dziedzinie reklamy.