Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowoczesny podręcznik na temat międzynarodowego zarządzania oferuje rzetelną wiedzę na temat organizacji i funkcjonowania firm w globalnym środowisku. Autorzy pragną, aby książka ta stała się źródłem inspiracji do dalszych badań nad kluczowym wyzwaniem dla polskich przedsiębiorstw XXI wieku, jakim jest ich umiędzynarodowienie.
W treści książki czytelnicy znajdą szczegółowe omówienie handlu międzynarodowego oraz form organizacyjnych, które pozwalają firmom budować swoją ekonomiczną siłę na arenie międzynarodowej. Odkryją także przyczyny, dla których przedsiębiorstwa decydują się na umiędzynarodowienie swojej działalności oraz poznają teorie dotyczące funkcjonowania firm o zasięgu globalnym. Szczególną uwagę poświęcono strategiom oraz strukturom organizacyjnym tych przedsiębiorstw, a także zarządzaniu operacyjnemu, uwzględniając aspekt łańcucha wartości. Dodatkowo, książka daje wgląd w finansowe aspekty zarządzania w międzynarodowych korporacjach.
Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców ekonomii, badaczy koncentrujących się na umiędzynarodowieniu polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnego szczebla.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowoczesny podręcznik na temat międzynarodowego zarządzania oferuje rzetelną wiedzę na temat organizacji i funkcjonowania firm w globalnym środowisku. Autorzy pragną, aby książka ta stała się źródłem inspiracji do dalszych badań nad kluczowym wyzwaniem dla polskich przedsiębiorstw XXI wieku, jakim jest ich umiędzynarodowienie.
W treści książki czytelnicy znajdą szczegółowe omówienie handlu międzynarodowego oraz form organizacyjnych, które pozwalają firmom budować swoją ekonomiczną siłę na arenie międzynarodowej. Odkryją także przyczyny, dla których przedsiębiorstwa decydują się na umiędzynarodowienie swojej działalności oraz poznają teorie dotyczące funkcjonowania firm o zasięgu globalnym. Szczególną uwagę poświęcono strategiom oraz strukturom organizacyjnym tych przedsiębiorstw, a także zarządzaniu operacyjnemu, uwzględniając aspekt łańcucha wartości. Dodatkowo, książka daje wgląd w finansowe aspekty zarządzania w międzynarodowych korporacjach.
Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców ekonomii, badaczy koncentrujących się na umiędzynarodowieniu polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnego szczebla.
