Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE W JEDNOCZĄCEJ SIĘ EUROPIE
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jaka jest rola kultury narodowej w obszarze gospodarki i w jaki sposób wpływa ona na zarządzanie zasobami ludzkimi? Czy możliwe jest skuteczne przeniesienie zagranicznych stylów zarządzania do różnych środowisk kulturowych, czy może różnice kulturowe i wynikające z nich nieporozumienia stanowią poważną przeszkodę w tym procesie? Jakie zadania i odpowiedzialność powinien na siebie brać menadżer XXI wieku działający na arenie międzynarodowej? Jak można rozwijać ich umiejętności w kontekście europejskim, aby zwiększyć możliwości rozwoju i efektywnej współpracy w zróżnicowanym kulturowo środowisku europejskim?
Na te kluczowe pytania próbują odpowiedzieć autorzy tej monografii, która stanowi wartościowy zasób wiedzy zarówno dla studentów, badaczy, jak i praktyków zainteresowanych wyzwaniami zarządzania w dobie globalizacji i integracji międzynarodowej. Książka została podzielona na cztery części, każda z nich skoncentrowana na odmiennym aspekcie problematyki zarządzania w kontekście wielokulturowym:
Pierwsza część analizuje zarządzanie na styku różnych kultur, zwracając uwagę na wyzwania i strategie radzenia sobie z nimi. Druga część skupia się na komunikacji międzykulturowej w zarządzaniu, podkreślając jej kluczowe znaczenie w wymianie i współpracy międzynarodowej. Trzecia sekcja omawia międzykulturowe praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, wskazując na najlepsze praktyki i potencjalne trudności. Ostatnia część analizuje dylematy europejskiego zarządzania marketingowego, oferując wgląd w specyfikę tego obszaru w kontekście europejskim.
Całość stanowi cenne źródło wiedzy, które pomaga zrozumieć złożoną naturę zarządzania w kontekście kulturowym i oferuje praktyczne rozwiązania dla tych, którzy chcą efektywnie działać w zglobalizowanym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jaka jest rola kultury narodowej w obszarze gospodarki i w jaki sposób wpływa ona na zarządzanie zasobami ludzkimi? Czy możliwe jest skuteczne przeniesienie zagranicznych stylów zarządzania do różnych środowisk kulturowych, czy może różnice kulturowe i wynikające z nich nieporozumienia stanowią poważną przeszkodę w tym procesie? Jakie zadania i odpowiedzialność powinien na siebie brać menadżer XXI wieku działający na arenie międzynarodowej? Jak można rozwijać ich umiejętności w kontekście europejskim, aby zwiększyć możliwości rozwoju i efektywnej współpracy w zróżnicowanym kulturowo środowisku europejskim?
Na te kluczowe pytania próbują odpowiedzieć autorzy tej monografii, która stanowi wartościowy zasób wiedzy zarówno dla studentów, badaczy, jak i praktyków zainteresowanych wyzwaniami zarządzania w dobie globalizacji i integracji międzynarodowej. Książka została podzielona na cztery części, każda z nich skoncentrowana na odmiennym aspekcie problematyki zarządzania w kontekście wielokulturowym:
Pierwsza część analizuje zarządzanie na styku różnych kultur, zwracając uwagę na wyzwania i strategie radzenia sobie z nimi. Druga część skupia się na komunikacji międzykulturowej w zarządzaniu, podkreślając jej kluczowe znaczenie w wymianie i współpracy międzynarodowej. Trzecia sekcja omawia międzykulturowe praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, wskazując na najlepsze praktyki i potencjalne trudności. Ostatnia część analizuje dylematy europejskiego zarządzania marketingowego, oferując wgląd w specyfikę tego obszaru w kontekście europejskim.
Całość stanowi cenne źródło wiedzy, które pomaga zrozumieć złożoną naturę zarządzania w kontekście kulturowym i oferuje praktyczne rozwiązania dla tych, którzy chcą efektywnie działać w zglobalizowanym świecie.
