Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Naucz się organizować swoją pracę
- Określ priorytety swoich zadań
- Broń się przed stresem
- Zautomatyzuj najczęściej wykonywane czynności
Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.
Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.
- Zasady zarządzania czasem
- Wypracowywanie umiejętności koncentracji
- Tworzenie procedur roboczych
- Planowanie zajęć
- Określanie priorytetów dla zadań
- Walka ze stresem
- Zarządzanie pocztą elektroniczną
- Automatyzacja zadań
Nie ma nic cenniejszego nad Twój własny czas.
Dlatego zorganizuj go jak najlepiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Naucz się organizować swoją pracę
- Określ priorytety swoich zadań
- Broń się przed stresem
- Zautomatyzuj najczęściej wykonywane czynności
Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.
Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.
- Zasady zarządzania czasem
- Wypracowywanie umiejętności koncentracji
- Tworzenie procedur roboczych
- Planowanie zajęć
- Określanie priorytetów dla zadań
- Walka ze stresem
- Zarządzanie pocztą elektroniczną
- Automatyzacja zadań