Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Martin Lindstrom, uznawany za eksperta w dziedzinie marketingu, przedstawia rewolucyjne podejście do badań rynku w swojej książce "Zakupologia". Opublikowane w 2009 roku dzieło w oprawie miękkiej ze skrzydełkami przez wydawnictwo Znak zawiera 205 stron. Lindstrom wnikliwie odkrywa przed czytelnikami tajemnice neuromarketingu, nowoczesnej metody analizy zachowań konsumentów, która wykorzystuje osiągnięcia neurobiologii. Dzięki temu możemy zrozumieć, co kieruje decyzjami kupujących i jak tę wiedzę zastosować, aby dotrzeć do klientów odpornych na tradycyjne formy reklamy. Lindstrom bada, jak zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki wpływają na nasze decyzje zakupowe. Zastanawia się nad powodami, dla których niektóre marki budzą silne emocje, a inne pozostają niezauważone. W swojej książce obala mity dotyczące mechanizmów sprzedaży, pokazując na przykład, że powszechne przekonanie o skuteczności seksu w reklamie jest błędne, że popularność marek ma wiele wspólnego z religijnym przywiązaniem, a ostrzeżenia na paczkach papierosów paradoksalnie mogą zwiększać zainteresowanie paleniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
29.36 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Martin Lindstrom, uznawany za eksperta w dziedzinie marketingu, przedstawia rewolucyjne podejście do badań rynku w swojej książce "Zakupologia". Opublikowane w 2009 roku dzieło w oprawie miękkiej ze skrzydełkami przez wydawnictwo Znak zawiera 205 stron. Lindstrom wnikliwie odkrywa przed czytelnikami tajemnice neuromarketingu, nowoczesnej metody analizy zachowań konsumentów, która wykorzystuje osiągnięcia neurobiologii. Dzięki temu możemy zrozumieć, co kieruje decyzjami kupujących i jak tę wiedzę zastosować, aby dotrzeć do klientów odpornych na tradycyjne formy reklamy. Lindstrom bada, jak zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki wpływają na nasze decyzje zakupowe. Zastanawia się nad powodami, dla których niektóre marki budzą silne emocje, a inne pozostają niezauważone. W swojej książce obala mity dotyczące mechanizmów sprzedaży, pokazując na przykład, że powszechne przekonanie o skuteczności seksu w reklamie jest błędne, że popularność marek ma wiele wspólnego z religijnym przywiązaniem, a ostrzeżenia na paczkach papierosów paradoksalnie mogą zwiększać zainteresowanie paleniem.