InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja stanowi trzeci tom serii wydawniczej prezentującej najważniejsze teksty Andrzeja Chłopeckiego wybitnego muzykologa, teoretyka i krytyka muzycznego. Tym razem w formie krótkich, błyskotliwych i niezwykle esencjonalnych haseł Chłopecki rozprawia się z mitami narosłymi wokół muzyki XX wieku. Czterdzieści dwa napisane przez niego hasła, wśród których znajdziemy własne definicje pojęć takich jak postęp, komercja, konserwatyzm, festiwalomania, piękno, eksperyment, dopełnione zostały do planowanych stu przez jego przyjaciół i uczniów. Książka zawiera również wspomnienia o zmarłym krytyku próbę znalezienia tego, co było najbardziej unikatowe i cenne w jego aktywności.
Współwydawca:
Fundacja Polskiej Rady Muzycznej
Patronat:
Program 2 Polskiego Radia
Glissando
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja stanowi trzeci tom serii wydawniczej prezentującej najważniejsze teksty Andrzeja Chłopeckiego wybitnego muzykologa, teoretyka i krytyka muzycznego. Tym razem w formie krótkich, błyskotliwych i niezwykle esencjonalnych haseł Chłopecki rozprawia się z mitami narosłymi wokół muzyki XX wieku. Czterdzieści dwa napisane przez niego hasła, wśród których znajdziemy własne definicje pojęć takich jak postęp, komercja, konserwatyzm, festiwalomania, piękno, eksperyment, dopełnione zostały do planowanych stu przez jego przyjaciół i uczniów. Książka zawiera również wspomnienia o zmarłym krytyku próbę znalezienia tego, co było najbardziej unikatowe i cenne w jego aktywności.
Współwydawca:
Fundacja Polskiej Rady Muzycznej
Patronat:
Program 2 Polskiego Radia
Glissando
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego