Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Napisz sobie swój własny program! Zanim rozpoczniesz pracę, czyli jak zainstalować odpowiednie programy. Bez tych klocków ani rusz, czyli co składa się na język C i jak tego używać. Im dalej w las, czyli jak stosować bardziej zaawansowane mechanizmy. Programowanie w języku C wcale nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. W rzeczywistości może je opanować nawet uczeń podstawówki, o ile tylko będzie pamiętać o zasadach logiki oraz o przeznaczeniu poszczególnych elementów języka. Dlaczego więc tak trudno samemu nauczyć się programować? Przyczyna często tkwi w opisie języka programowania podręczniki do nauki czyta się tak, jakby ich autorzy zapomnieli, dla kogo piszą. Jeśli nie masz ochoty przedzierać się przez specjalistyczny żargon, ale chcesz programować, ta książka pomoże Ci osiągnąć cel. Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje początkujący programista od wskazówek w kwestii instalacji odpowiednich programów, przez omówienie niezbędnych komend, stałych i zmiennych, aż do tablic i funkcji. Dowiesz się, jak działają pętle i operatory, do czego służą struktury i unie, jak działają kompilator, preprocesor i linker. Wreszcie zrozumiesz, o co chodzi z operacjami wyjścia i wejścia, a także nauczysz się zapewniać bezawaryjne działanie Twojego programu. I nagle okaże się, że odkrywasz całkiem nowy, fascynujący świat, a porozumienie z Twoim komputerem jest w gruncie rzeczy dziecinnie proste! Sprawdź to! Pierwszy program. Idea bibliotek i funkcji. Zmienne, stałe i funkcje. Tablice i pętle. Instrukcje warunkowe i operatory. Podstawy logiki. Operacje wejścia i wyjścia, podstawowa obsługa błędów. Enum i typedef. Struktury i unie. Malloc i free oraz stos i sterta. Operacje na plikach i parametry wejściowe programu. Preprocesor, kompilator i linker. Pliki nagłówkowe oraz static i extern. Programuj w języku C!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Napisz sobie swój własny program! Zanim rozpoczniesz pracę, czyli jak zainstalować odpowiednie programy. Bez tych klocków ani rusz, czyli co składa się na język C i jak tego używać. Im dalej w las, czyli jak stosować bardziej zaawansowane mechanizmy. Programowanie w języku C wcale nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. W rzeczywistości może je opanować nawet uczeń podstawówki, o ile tylko będzie pamiętać o zasadach logiki oraz o przeznaczeniu poszczególnych elementów języka. Dlaczego więc tak trudno samemu nauczyć się programować? Przyczyna często tkwi w opisie języka programowania podręczniki do nauki czyta się tak, jakby ich autorzy zapomnieli, dla kogo piszą. Jeśli nie masz ochoty przedzierać się przez specjalistyczny żargon, ale chcesz programować, ta książka pomoże Ci osiągnąć cel. Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje początkujący programista od wskazówek w kwestii instalacji odpowiednich programów, przez omówienie niezbędnych komend, stałych i zmiennych, aż do tablic i funkcji. Dowiesz się, jak działają pętle i operatory, do czego służą struktury i unie, jak działają kompilator, preprocesor i linker. Wreszcie zrozumiesz, o co chodzi z operacjami wyjścia i wejścia, a także nauczysz się zapewniać bezawaryjne działanie Twojego programu. I nagle okaże się, że odkrywasz całkiem nowy, fascynujący świat, a porozumienie z Twoim komputerem jest w gruncie rzeczy dziecinnie proste! Sprawdź to! Pierwszy program. Idea bibliotek i funkcji. Zmienne, stałe i funkcje. Tablice i pętle. Instrukcje warunkowe i operatory. Podstawy logiki. Operacje wejścia i wyjścia, podstawowa obsługa błędów. Enum i typedef. Struktury i unie. Malloc i free oraz stos i sterta. Operacje na plikach i parametry wejściowe programu. Preprocesor, kompilator i linker. Pliki nagłówkowe oraz static i extern. Programuj w języku C!