Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Z polskim w świat. Część 1. Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Z polskim w świat” zasługuje na uwagę ze względu na swoją różnorodność i kompleksowe podejście do nauki języka polskiego. Podręcznik ten rozwija umiejętności komunikacyjne w szerokim zakresie, obejmując zarówno kompetencje receptywne, takie jak słuchanie i czytanie, jak i produktywne, takie jak mówienie i pisanie. Autorki dokładnie omówiły podstawowe kategorie gramatyczne, które, wraz z systematycznym wzbogacaniem słownictwa, tworzą mocną podstawę dla kompetencji językowej oraz gramatyczno-leksykalnej.
Starannie dobrane teksty o charakterze kulturowym przyczyniają się do podnoszenia kompetencji socjokulturowych u studentów korzystających z tego podręcznika. Studenci zdobywają także wiedzę na temat norm językowych, które są nieodłącznym elementem typowych sytuacji społecznych, dzięki komentarzom objaśniającym te zasady. Normy te są wyjaśnione w kontekście i roli komunikacyjnej, jaką pełnią. Dodatkowo, autorki nie zapomniały o kluczowej roli komunikacji niewerbalnej, która jest istotnym elementem w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Z polskim w świat” zasługuje na uwagę ze względu na swoją różnorodność i kompleksowe podejście do nauki języka polskiego. Podręcznik ten rozwija umiejętności komunikacyjne w szerokim zakresie, obejmując zarówno kompetencje receptywne, takie jak słuchanie i czytanie, jak i produktywne, takie jak mówienie i pisanie. Autorki dokładnie omówiły podstawowe kategorie gramatyczne, które, wraz z systematycznym wzbogacaniem słownictwa, tworzą mocną podstawę dla kompetencji językowej oraz gramatyczno-leksykalnej.
Starannie dobrane teksty o charakterze kulturowym przyczyniają się do podnoszenia kompetencji socjokulturowych u studentów korzystających z tego podręcznika. Studenci zdobywają także wiedzę na temat norm językowych, które są nieodłącznym elementem typowych sytuacji społecznych, dzięki komentarzom objaśniającym te zasady. Normy te są wyjaśnione w kontekście i roli komunikacyjnej, jaką pełnią. Dodatkowo, autorki nie zapomniały o kluczowej roli komunikacji niewerbalnej, która jest istotnym elementem w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
