Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Z kim ja muszę pracować?! Instrukcja obsługi trudnych osobowości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jednym z najtrudniejszych aspektów pracy jest umiejętność radzenia sobie z innymi ludźmi. Bez względu na to, czy odgrywasz kluczową rolę w dużej korporacji, czy jesteś częścią małego zespołu, interakcja z kolegami, którzy potrafią naprawdę zirytować już od pierwszego spotkania przy kawie, może być wyzwaniem. Niezależnie od twojego stanowiska - czy jesteś prezeską, czy pracownikiem dostaw - współpracownicy mają zdolność wpływania na atmosferę w pracy, niczym zły posmak w filiżance kawy.
Per Henrik Stenstrm, specjalista w zakresie dynamik miejsca pracy, prowadzi wykłady skupiające się na rozmaitych aspektach życia zawodowego. Na podstawie swoich obserwacji, zdobytych przez lata, opracował system klasyfikacji najbardziej przykrych typów osobowości spotykanych w miejscach zatrudnienia. Wyróżnił siedem głównych kategorii, począwszy od tzw. Gwiazdy do Pasażera na gapę. Stenstrm analizuje charakterystyki tych osobowości i oferuje strategie zaradcze, które mogą uczynić współpracę bardziej znośną, a wspólne chwile przy porannej kawie mniej stresującym doświadczeniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jednym z najtrudniejszych aspektów pracy jest umiejętność radzenia sobie z innymi ludźmi. Bez względu na to, czy odgrywasz kluczową rolę w dużej korporacji, czy jesteś częścią małego zespołu, interakcja z kolegami, którzy potrafią naprawdę zirytować już od pierwszego spotkania przy kawie, może być wyzwaniem. Niezależnie od twojego stanowiska - czy jesteś prezeską, czy pracownikiem dostaw - współpracownicy mają zdolność wpływania na atmosferę w pracy, niczym zły posmak w filiżance kawy.
Per Henrik Stenstrm, specjalista w zakresie dynamik miejsca pracy, prowadzi wykłady skupiające się na rozmaitych aspektach życia zawodowego. Na podstawie swoich obserwacji, zdobytych przez lata, opracował system klasyfikacji najbardziej przykrych typów osobowości spotykanych w miejscach zatrudnienia. Wyróżnił siedem głównych kategorii, począwszy od tzw. Gwiazdy do Pasażera na gapę. Stenstrm analizuje charakterystyki tych osobowości i oferuje strategie zaradcze, które mogą uczynić współpracę bardziej znośną, a wspólne chwile przy porannej kawie mniej stresującym doświadczeniem.
