Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Z kim ja muszę pracować?! Instrukcja obsługi trudnych osobowości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jednym z większych wyzwań, przed którymi stają pracownicy w dowolnym miejscu pracy, jest radzenie sobie z innymi ludźmi. Są to osoby, które już od pierwszego spotkania przy ekspresie do kawy potrafią działać na nerwy. Bez względu na to, czy jesteś częścią małego zespołu, czy pracujesz w ogromnej korporacji, a także niezależnie od pozycji, którą zajmujesz - czy jesteś prezesem, czy kurierem - niektórzy współpracownicy potrafią popsuć radość z każdego sukcesu jak kwaśne mleko dodane do kawy.
Per Henrik Stenstrm, który na co dzień prowadzi wykłady dotyczące życia zawodowego, zwrócił uwagę na to, że w pracy przyjmujemy różne role, podobnie jak w codziennym życiu. Bazując na swoich wieloletnich obserwacjach, stworzył klasyfikację szczególnie irytujących pracowników, dzieląc ich na siedem kategorii - od Gwiazdy po Pasażera na gapę. Przeprowadza szczegółową analizę tych typów osobowości i oferuje porady, jak nimi zarządzać, tak aby współpraca była owocna i aby poranna kawa stała się przyjemnym momentem w pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jednym z większych wyzwań, przed którymi stają pracownicy w dowolnym miejscu pracy, jest radzenie sobie z innymi ludźmi. Są to osoby, które już od pierwszego spotkania przy ekspresie do kawy potrafią działać na nerwy. Bez względu na to, czy jesteś częścią małego zespołu, czy pracujesz w ogromnej korporacji, a także niezależnie od pozycji, którą zajmujesz - czy jesteś prezesem, czy kurierem - niektórzy współpracownicy potrafią popsuć radość z każdego sukcesu jak kwaśne mleko dodane do kawy.
Per Henrik Stenstrm, który na co dzień prowadzi wykłady dotyczące życia zawodowego, zwrócił uwagę na to, że w pracy przyjmujemy różne role, podobnie jak w codziennym życiu. Bazując na swoich wieloletnich obserwacjach, stworzył klasyfikację szczególnie irytujących pracowników, dzieląc ich na siedem kategorii - od Gwiazdy po Pasażera na gapę. Przeprowadza szczegółową analizę tych typów osobowości i oferuje porady, jak nimi zarządzać, tak aby współpraca była owocna i aby poranna kawa stała się przyjemnym momentem w pracy.
