Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wzrost
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dziesięcioletnie badanie które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności. Firmy które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie. Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata - tak zróżnicowanych jak Method Red Bull Lindt Petrobras Samsung Discovery Communications Visa Zappos oraz Innovent - występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji nadziei wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy - w grupę Stengel 50 - przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki SP 500.
MT Biznes 2013, ISBN: 978-83-7746-413-7, 175x240, 306 s., oprawa twarda
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dziesięcioletnie badanie które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności. Firmy które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie. Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata - tak zróżnicowanych jak Method Red Bull Lindt Petrobras Samsung Discovery Communications Visa Zappos oraz Innovent - występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji nadziei wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy - w grupę Stengel 50 - przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki SP 500.
MT Biznes 2013, ISBN: 978-83-7746-413-7, 175x240, 306 s., oprawa twarda