Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wzrost
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dziesięcioletnie badanie Jima Stengela ujawnia tajemnice, które prowadzą do wzrostu i zyskowności firm. Analiza 50 tysięcy marek pokazuje, że przedsiębiorstwa skupiające się na poprawie jakości życia ludzi osiągają trzykrotnie szybszy wzrost w porównaniu do konkurentów, a ich wyniki znacznie przewyższają średnie rynkowe. Te firmowe liderzy w swoich branżach, takie jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos i Innovent, wykorzystują emocjonalne powiązania z podstawowymi ludzkimi uczuciami, jak nadzieja, wartości i sens życia, co przekłada się na ich sukces finansowy.
Badanie wykazuje, że inwestycje w pięćdziesiątkę najlepszych na świecie firm - grupę Stengel 50 - w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku przyniosłyby czterokrotnie większe zwroty niż inwestycje w spółki z indeksu S&P 500. Te spostrzeżenia pokazują, że nie tylko innowacyjność, ale również umiejętność odwoływania się do ludzkich potrzeb emocjonalnych stanowi klucz do osiągnięcia trwałego sukcesu.
Publikacja "MT Biznes" z 2013 roku (ISBN: 978-83-7746-413-7) dostarcza czytelnikowi dogłębną wiedzę na temat społecznie odpowiedzialnego biznesu. Książka, wydana w twardej oprawie, ma wymiary 175x240 mm i liczy 306 stron.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
5.11 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 2 szt.
Dziesięcioletnie badanie Jima Stengela ujawnia tajemnice, które prowadzą do wzrostu i zyskowności firm. Analiza 50 tysięcy marek pokazuje, że przedsiębiorstwa skupiające się na poprawie jakości życia ludzi osiągają trzykrotnie szybszy wzrost w porównaniu do konkurentów, a ich wyniki znacznie przewyższają średnie rynkowe. Te firmowe liderzy w swoich branżach, takie jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos i Innovent, wykorzystują emocjonalne powiązania z podstawowymi ludzkimi uczuciami, jak nadzieja, wartości i sens życia, co przekłada się na ich sukces finansowy.
Badanie wykazuje, że inwestycje w pięćdziesiątkę najlepszych na świecie firm - grupę Stengel 50 - w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku przyniosłyby czterokrotnie większe zwroty niż inwestycje w spółki z indeksu S&P 500. Te spostrzeżenia pokazują, że nie tylko innowacyjność, ale również umiejętność odwoływania się do ludzkich potrzeb emocjonalnych stanowi klucz do osiągnięcia trwałego sukcesu.
Publikacja "MT Biznes" z 2013 roku (ISBN: 978-83-7746-413-7) dostarcza czytelnikowi dogłębną wiedzę na temat społecznie odpowiedzialnego biznesu. Książka, wydana w twardej oprawie, ma wymiary 175x240 mm i liczy 306 stron.