Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Podręcznik do nauki zawodu technik reklamy. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta szczegółowo opisuje zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, koncentrując się na unikalnych wyzwaniach, z jakimi mierzą się technicy reklamy. Publikacja oferuje wgląd w różnorodne aspekty reklamy, omawiając jej funkcje, cele oraz zadania, które pełni. Czytelnik znajdzie w niej również przegląd różnych form reklamy i dowie się, w jaki sposób reklama funkcjonuje jako narzędzie promocji. Podręcznik analizuje także tematykę usług reklamowych oraz rolę mediów w kreowaniu przekazu reklamowego. Zostały w nim poruszone również tematy takie jak propaganda, propagacja czy informacyjna wartość dzieł sztuki. Książka wnikliwie przedstawia organizacje związane z reklamą, w tym agencje reklamowe, interaktywne, mediowe oraz domy produkcyjne. Dodatkowym walorem tej publikacji są liczne ilustracje – zarówno rysunki, schematy, jak i zdjęcia – które wzbogacają treść i pomagają w lepszym zrozumieniu omawianych tematów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta szczegółowo opisuje zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, koncentrując się na unikalnych wyzwaniach, z jakimi mierzą się technicy reklamy. Publikacja oferuje wgląd w różnorodne aspekty reklamy, omawiając jej funkcje, cele oraz zadania, które pełni. Czytelnik znajdzie w niej również przegląd różnych form reklamy i dowie się, w jaki sposób reklama funkcjonuje jako narzędzie promocji. Podręcznik analizuje także tematykę usług reklamowych oraz rolę mediów w kreowaniu przekazu reklamowego. Zostały w nim poruszone również tematy takie jak propaganda, propagacja czy informacyjna wartość dzieł sztuki. Książka wnikliwie przedstawia organizacje związane z reklamą, w tym agencje reklamowe, interaktywne, mediowe oraz domy produkcyjne. Dodatkowym walorem tej publikacji są liczne ilustracje – zarówno rysunki, schematy, jak i zdjęcia – które wzbogacają treść i pomagają w lepszym zrozumieniu omawianych tematów.
