Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wychowanie fizyczne w klasach 1-3 szkoły podstawowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Człowiek często odczuwa potrzebę uczestniczenia w aktywności fizycznej jako sposób na przeciwdziałanie negatywnym skutkom postępu cywilizacyjnego. Coraz większą uwagę naukowców i instytucji edukacyjnych przyciąga kwestia wpływu warunków społecznych na rozwój fizyczny i motoryczny dzieci. Dobrze rozwinięte prozdrowotne zachowania oraz zdrowie dzieci w wieku szkolnym są kluczowymi elementami tej społecznej grupy, gdyż to właśnie one kształtują przyszłość zdrowego stylu życia i edukację zdrowotną. W kontekście społecznym zdrowie oraz prozdrowotne nawyki są niezmiernie istotne. Jak wskazuje dr Anna Nitecka-Walerych, choć na całym świecie obserwuje się poprawę zdrowia dzięki zwiększonej aktywności fizycznej, w Polsce wyniki badań pokazują, że uczestnictwo młodzieży w różnych formach tejże aktywności maleje. Do głównych przyczyn takiego stanu rzeczy należą niewłaściwe nawyki żywieniowe, niska jakość snu oraz niski poziom aktywności fizycznej, które negatywnie wpływają na psychofizyczne samopoczucie dzieci. Kultura fizyczna coraz bardziej staje się istotnym czynnikiem warunkującym zdrowy tryb życia. Ostatnie dziesięciolecie dostarcza dowodów z badań naukowych i praktycznych, które pokazują, że istnieje znaczne zapotrzebowanie na rozwój form aktywności fizycznej oraz metod wykorzystywanych w obowiązkowych zajęciach wychowania fizycznego, zwłaszcza dla dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Publikacja "Wychowanie fizyczne w klasach 1-3 szkoły podstawowej" jest jednym z przykładów takiego opracowania.
- prof. dr hab. Stanisław Sawczyn, Katedra Sportu Powszechnego, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Człowiek często odczuwa potrzebę uczestniczenia w aktywności fizycznej jako sposób na przeciwdziałanie negatywnym skutkom postępu cywilizacyjnego. Coraz większą uwagę naukowców i instytucji edukacyjnych przyciąga kwestia wpływu warunków społecznych na rozwój fizyczny i motoryczny dzieci. Dobrze rozwinięte prozdrowotne zachowania oraz zdrowie dzieci w wieku szkolnym są kluczowymi elementami tej społecznej grupy, gdyż to właśnie one kształtują przyszłość zdrowego stylu życia i edukację zdrowotną. W kontekście społecznym zdrowie oraz prozdrowotne nawyki są niezmiernie istotne. Jak wskazuje dr Anna Nitecka-Walerych, choć na całym świecie obserwuje się poprawę zdrowia dzięki zwiększonej aktywności fizycznej, w Polsce wyniki badań pokazują, że uczestnictwo młodzieży w różnych formach tejże aktywności maleje. Do głównych przyczyn takiego stanu rzeczy należą niewłaściwe nawyki żywieniowe, niska jakość snu oraz niski poziom aktywności fizycznej, które negatywnie wpływają na psychofizyczne samopoczucie dzieci. Kultura fizyczna coraz bardziej staje się istotnym czynnikiem warunkującym zdrowy tryb życia. Ostatnie dziesięciolecie dostarcza dowodów z badań naukowych i praktycznych, które pokazują, że istnieje znaczne zapotrzebowanie na rozwój form aktywności fizycznej oraz metod wykorzystywanych w obowiązkowych zajęciach wychowania fizycznego, zwłaszcza dla dzieci we wczesnym wieku szkolnym. Publikacja "Wychowanie fizyczne w klasach 1-3 szkoły podstawowej" jest jednym z przykładów takiego opracowania.
- prof. dr hab. Stanisław Sawczyn, Katedra Sportu Powszechnego, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
