Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wychowanie dziecka - między tradycją a nowoczesnością
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skupia się na analizie, w jaki sposób dzieci funkcjonują w ramach wartości kulturowych oraz jak przebiega ich unikająca ograniczeń emancypacja w dzisiejszym świecie. Poszukuje skutecznych strategii edukacyjnych, które z jednej strony pomagają jednostce rozwijać własną, nadrzędną filozofię życia, a z drugiej wspierają jej zaangażowanie w życie społeczności. Te tematy, szczególnie w kontekście pedagogiki, etnologii i antropologii kulturowej, są dogłębnie omawiane w tym tomie poświęconym edukacji i wychowaniu dziecka na styku tradycji i współczesności.
Publikacja jest podzielona na trzy części. Pierwsza część koncentruje się na wychowaniu i edukacji dziecka z perspektywy historyczno-etnologicznej, ukazując, jak te zagadnienia były postrzegane w przeszłości. Druga część bada wyzwania i zadania współczesnego wychowania, kładąc nacisk na potrzebę godności i podmiotowości w procesie kształcenia. W trzeciej części analizowane są przedstawienia dorastania dziecka w literaturze i filmie, które często odzwierciedlają złożoność tego procesu.
Autorzy różnych esejów w książce szczegółowo przyglądają się dotychczasowym doświadczeniom, problemom oraz inspiracjom i perspektywom w zakresie badań nad dzieckiem i dzieciństwem, oferując cenne wnioski dla naukowców, wychowawców i wszystkich zainteresowanych tym, jak kształtuje się nowe pokolenie wobec zmieniających się realiów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skupia się na analizie, w jaki sposób dzieci funkcjonują w ramach wartości kulturowych oraz jak przebiega ich unikająca ograniczeń emancypacja w dzisiejszym świecie. Poszukuje skutecznych strategii edukacyjnych, które z jednej strony pomagają jednostce rozwijać własną, nadrzędną filozofię życia, a z drugiej wspierają jej zaangażowanie w życie społeczności. Te tematy, szczególnie w kontekście pedagogiki, etnologii i antropologii kulturowej, są dogłębnie omawiane w tym tomie poświęconym edukacji i wychowaniu dziecka na styku tradycji i współczesności.
Publikacja jest podzielona na trzy części. Pierwsza część koncentruje się na wychowaniu i edukacji dziecka z perspektywy historyczno-etnologicznej, ukazując, jak te zagadnienia były postrzegane w przeszłości. Druga część bada wyzwania i zadania współczesnego wychowania, kładąc nacisk na potrzebę godności i podmiotowości w procesie kształcenia. W trzeciej części analizowane są przedstawienia dorastania dziecka w literaturze i filmie, które często odzwierciedlają złożoność tego procesu.
Autorzy różnych esejów w książce szczegółowo przyglądają się dotychczasowym doświadczeniom, problemom oraz inspiracjom i perspektywom w zakresie badań nad dzieckiem i dzieciństwem, oferując cenne wnioski dla naukowców, wychowawców i wszystkich zainteresowanych tym, jak kształtuje się nowe pokolenie wobec zmieniających się realiów.
