Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wybrane zagraniczne systemy medialne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Integracja Polski z globalnym rynkiem informacji oraz wzrost znaczenia kapitału medialnego na arenie międzynarodowej uczyniły media tematem szczególnego zainteresowania. W związku z tym, nauczanie na kierunkach dziennikarskich, komunikacji społecznej, europeistyki oraz stosunków międzynarodowych zaczęło obejmować zagadnienia związane z funkcjonowaniem mediów masowych zarówno w Polsce, jak i na świecie. Podręcznik "Wybrane zagraniczne systemy medialne" ukazuje różnorodność mediów w różnych krajach i uwypukla specyfikę systemów medialnych, które odgrywają istotną rolę na arenie międzynarodowej. Podkreśla istotność systemów medialnych, które są kluczowe ze względu na polityczną i gospodarczą pozycję krajów, a także z powodu używania języków, którymi posługują się miliony odbiorców na całym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Integracja Polski z globalnym rynkiem informacji oraz wzrost znaczenia kapitału medialnego na arenie międzynarodowej uczyniły media tematem szczególnego zainteresowania. W związku z tym, nauczanie na kierunkach dziennikarskich, komunikacji społecznej, europeistyki oraz stosunków międzynarodowych zaczęło obejmować zagadnienia związane z funkcjonowaniem mediów masowych zarówno w Polsce, jak i na świecie. Podręcznik "Wybrane zagraniczne systemy medialne" ukazuje różnorodność mediów w różnych krajach i uwypukla specyfikę systemów medialnych, które odgrywają istotną rolę na arenie międzynarodowej. Podkreśla istotność systemów medialnych, które są kluczowe ze względu na polityczną i gospodarczą pozycję krajów, a także z powodu używania języków, którymi posługują się miliony odbiorców na całym świecie.
