Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wybij się!
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy masz hobby, które pochłania cię całkowicie, nawet do późnych godzin nocnych? Żyjemy w czasach, kiedy pasja może stać się sposobem na życie. W książce "Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo" Gary Vaynerchuk dzieli się tajnikami, jak poprzez Internet przekształcić swoje zainteresowania w dochodowy biznes. Vaynerchuk, który rozwinął rodzinny sklep z winami w krajowego lidera, postanowił raz włączyć kamerę i dzięki sprytnym strategiom, które ujawnia w swojej książce, stworzył osobistą markę o ogromnym potencjale. Czytelnik, kończąc lekturę, zyskuje umiejętności, by dzięki potędze Internetu urzeczywistniać swoje marzenia.
Gary Vaynerchuk to przedsiębiorca, który odkrył tajemnicę łączenia pasji z biznesem. Jego styl jest pełen humoru i inspiracji, co czyni tę książkę obowiązkową lekturą. Tony Hsieh, CEO zappos.com i autor książki "Dawaj innym szczęście", uważa, że Gary to prawdziwa siła natury, a jego pasja i zrozumienie mediów społecznościowych są doskonałe na dzisiejsze czasy. Scott Simon z NPR mówi, że Gary jest przykładem, jak wiara w to, co się robi, oraz zabawa przy tym, mogą wzbogacić życie na wielu płaszczyznach.
Kevin Rose, założyciel digg.com, podkreśla, że Gary był pierwszą osobą, która uświadomiła mu wagę otwartości i budowania własnej marki, będąc zawsze o krok przed innymi. Gary Vaynerchuk zwrócił na siebie uwagę innowacyjnym podejściem do promocji swojej marki, początkowo korzystając z tradycyjnych metod reklamy, a następnie szybko przerzucając się na media społecznościowe, takie jak Twitter i Facebook, by promować swój wideoblog o winach, Wine Library TV. Już w 1997 roku założył sklep internetowy, potem w 2006 roku Wine Library TV, dzięki czemu wcześnie dostrzegł nowe trendy i przekuł je w sukces. Jego lekcje o mediach społecznościowych, pasji i adaptacji w biznesie są nie do przegapienia!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
34.36 zł
jak nowa
- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 1 szt.
Czy masz hobby, które pochłania cię całkowicie, nawet do późnych godzin nocnych? Żyjemy w czasach, kiedy pasja może stać się sposobem na życie. W książce "Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo" Gary Vaynerchuk dzieli się tajnikami, jak poprzez Internet przekształcić swoje zainteresowania w dochodowy biznes. Vaynerchuk, który rozwinął rodzinny sklep z winami w krajowego lidera, postanowił raz włączyć kamerę i dzięki sprytnym strategiom, które ujawnia w swojej książce, stworzył osobistą markę o ogromnym potencjale. Czytelnik, kończąc lekturę, zyskuje umiejętności, by dzięki potędze Internetu urzeczywistniać swoje marzenia.
Gary Vaynerchuk to przedsiębiorca, który odkrył tajemnicę łączenia pasji z biznesem. Jego styl jest pełen humoru i inspiracji, co czyni tę książkę obowiązkową lekturą. Tony Hsieh, CEO zappos.com i autor książki "Dawaj innym szczęście", uważa, że Gary to prawdziwa siła natury, a jego pasja i zrozumienie mediów społecznościowych są doskonałe na dzisiejsze czasy. Scott Simon z NPR mówi, że Gary jest przykładem, jak wiara w to, co się robi, oraz zabawa przy tym, mogą wzbogacić życie na wielu płaszczyznach.
Kevin Rose, założyciel digg.com, podkreśla, że Gary był pierwszą osobą, która uświadomiła mu wagę otwartości i budowania własnej marki, będąc zawsze o krok przed innymi. Gary Vaynerchuk zwrócił na siebie uwagę innowacyjnym podejściem do promocji swojej marki, początkowo korzystając z tradycyjnych metod reklamy, a następnie szybko przerzucając się na media społecznościowe, takie jak Twitter i Facebook, by promować swój wideoblog o winach, Wine Library TV. Już w 1997 roku założył sklep internetowy, potem w 2006 roku Wine Library TV, dzięki czemu wcześnie dostrzegł nowe trendy i przekuł je w sukces. Jego lekcje o mediach społecznościowych, pasji i adaptacji w biznesie są nie do przegapienia!