Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wprowadzenie do pedagogiki porównawczej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zgłębia zagadnienia teoretyczne i metodologiczne w pedagogice porównawczej, omawiając jej teorie, koncepcje oraz historię, a także znaczenie i pełnione funkcje. Dodatkowo przedstawia politykę edukacyjną obowiązującą w Europie, zasady, które nią kierują, oraz aktualne trendy rozwojowe w edukacji krajów Unii Europejskiej. Zainteresowanie ludzi edukacją innych narodów sięga czasów antycznych. Ludzie od dawna chcieli zrozumieć, jak organizowane jest kształcenie w innych krajach oraz jakie cele mu przyświecają. To zainteresowanie wynika z przekonania, że rozwój cywilizacji ludzkiej jest kształtowany przez to, czego i jak uczymy się w instytucjach edukacyjnych. Systemy edukacyjne różnych krajów mają ogromny wpływ na kształtowanie osobowości ludzi i los całych narodów, co tłumaczy dużą wagę przywiązywaną do edukacji. Dodatkowo, istnieje zrozumienie, że edukacja w jednym kraju może się rozwijać, czerpiąc wartościowe elementy z systemów edukacyjnych innych państw.
Dr hab. Jiří Prokop, doświadczony nauczyciel akademicki, specjalizuje się w teorii wychowania, socjologii wychowania i pedagogice porównawczej. Od 1989 roku jest wykładowcą na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Karola w Pradze. Zajmuje również stanowisko profesora nadzwyczajnego w Instytucie Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, a ponadto współpracuje z Uniwersytetem Pedagogicznym im. J. A. Komeńskiego w Bratysławie. Dr Prokop jest autorem ponad 160 publikacji naukowych i popularnonaukowych, w tym monografii, skryptów akademickich oraz artykułów publikowanych zarówno w kraju, jak i za granicą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zgłębia zagadnienia teoretyczne i metodologiczne w pedagogice porównawczej, omawiając jej teorie, koncepcje oraz historię, a także znaczenie i pełnione funkcje. Dodatkowo przedstawia politykę edukacyjną obowiązującą w Europie, zasady, które nią kierują, oraz aktualne trendy rozwojowe w edukacji krajów Unii Europejskiej. Zainteresowanie ludzi edukacją innych narodów sięga czasów antycznych. Ludzie od dawna chcieli zrozumieć, jak organizowane jest kształcenie w innych krajach oraz jakie cele mu przyświecają. To zainteresowanie wynika z przekonania, że rozwój cywilizacji ludzkiej jest kształtowany przez to, czego i jak uczymy się w instytucjach edukacyjnych. Systemy edukacyjne różnych krajów mają ogromny wpływ na kształtowanie osobowości ludzi i los całych narodów, co tłumaczy dużą wagę przywiązywaną do edukacji. Dodatkowo, istnieje zrozumienie, że edukacja w jednym kraju może się rozwijać, czerpiąc wartościowe elementy z systemów edukacyjnych innych państw.
Dr hab. Jiří Prokop, doświadczony nauczyciel akademicki, specjalizuje się w teorii wychowania, socjologii wychowania i pedagogice porównawczej. Od 1989 roku jest wykładowcą na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Karola w Pradze. Zajmuje również stanowisko profesora nadzwyczajnego w Instytucie Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, a ponadto współpracuje z Uniwersytetem Pedagogicznym im. J. A. Komeńskiego w Bratysławie. Dr Prokop jest autorem ponad 160 publikacji naukowych i popularnonaukowych, w tym monografii, skryptów akademickich oraz artykułów publikowanych zarówno w kraju, jak i za granicą.
