InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem niniejszej książki jest wprowadzenie czytelnika w nowoczesne myślenie o historii, tzn. takie, w którym wykorzystane zostałyby osiągnięcia ogromnie w ostatnich dziesięcioleciach rozbudowanej refleksji ogólnej nad historią. Chodzi o dostarczenie określonego, wyposażenia intelektualnego uwzględniającego nowe przemyślenia filozoficzne, tzn. odnoszące się do tego, co w filozofii nauk i w filozofii historii zdarzyło się w ciągu ostatnich dziesięcioleci, wyposażenia, które ułatwiłoby adeptom historii poruszanie się w coraz bardziej skomplikowanej, zarazem jednak coraz bardziej subtelnej, pełnej dyskusji i propozycji, rzeczywistości myślowej współczesnego świata, szczególnie zaś ułatwiłoby uczenie się i nauczanie historii.Fragment wstępu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem niniejszej książki jest wprowadzenie czytelnika w nowoczesne myślenie o historii, tzn. takie, w którym wykorzystane zostałyby osiągnięcia ogromnie w ostatnich dziesięcioleciach rozbudowanej refleksji ogólnej nad historią. Chodzi o dostarczenie określonego, wyposażenia intelektualnego uwzględniającego nowe przemyślenia filozoficzne, tzn. odnoszące się do tego, co w filozofii nauk i w filozofii historii zdarzyło się w ciągu ostatnich dziesięcioleci, wyposażenia, które ułatwiłoby adeptom historii poruszanie się w coraz bardziej skomplikowanej, zarazem jednak coraz bardziej subtelnej, pełnej dyskusji i propozycji, rzeczywistości myślowej współczesnego świata, szczególnie zaś ułatwiłoby uczenie się i nauczanie historii.Fragment wstępu.