Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko)
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka dedykowana Profesorowi Bogusławowi Nierenbergowi przedstawia Jego wielowymiarowy wkład w rozwój dziedzin związanych z zarządzaniem oraz mediami i komunikacją społeczną. Monografia zawiera 29 artykułów napisanych przez Jego uczniów, współpracowników, przyjaciół oraz osoby związane z administracją publiczną i biznesem. Autorzy analizują bogaty dorobek naukowy Jubilata, jak również Jego aktywność dziennikarską i organizacyjną, realizowaną w mediach publicznych, na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Opolskim.
Profesor Nierenberg wyróżnia się nie tylko ogromną wiedzą w zakresie zarządzania mediami, lecz także znakomitym dorobkiem badawczym, oferując unikatowe modele rozumienia współczesnych problemów medioznawstwa. Jego dzieła wnoszą cenny wkład w rozwijanie wiedzy i poszerzanie naszych horyzontów w świecie skomplikowanym zarówno społecznie, jak i technologicznie. Takie uznanie wyraża dr hab. Krystyna Doktorowicz, prof. UŚ w swojej recenzji.
Dr hab. Lidia Pokrzycka, prof. UMCS, podkreśla w swojej recenzji, jak niezwykłą postacią jest Profesor Nierenberg. Jego umiejętność łączenia wielu aspektów życia - od praktyki dziennikarskiej przez zarządzanie mediami, po imponującą karierę naukową - oraz Jego działania prospołeczne, wybitna działalność dydaktyczna, organizatorska i mentoringowa, budzą szacunek i podziw. Profesor jest nie tylko znakomitym naukowcem i ekspertem w swojej dziedzinie, ale również niezwykle wartościowym człowiekiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka dedykowana Profesorowi Bogusławowi Nierenbergowi przedstawia Jego wielowymiarowy wkład w rozwój dziedzin związanych z zarządzaniem oraz mediami i komunikacją społeczną. Monografia zawiera 29 artykułów napisanych przez Jego uczniów, współpracowników, przyjaciół oraz osoby związane z administracją publiczną i biznesem. Autorzy analizują bogaty dorobek naukowy Jubilata, jak również Jego aktywność dziennikarską i organizacyjną, realizowaną w mediach publicznych, na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Opolskim.
Profesor Nierenberg wyróżnia się nie tylko ogromną wiedzą w zakresie zarządzania mediami, lecz także znakomitym dorobkiem badawczym, oferując unikatowe modele rozumienia współczesnych problemów medioznawstwa. Jego dzieła wnoszą cenny wkład w rozwijanie wiedzy i poszerzanie naszych horyzontów w świecie skomplikowanym zarówno społecznie, jak i technologicznie. Takie uznanie wyraża dr hab. Krystyna Doktorowicz, prof. UŚ w swojej recenzji.
Dr hab. Lidia Pokrzycka, prof. UMCS, podkreśla w swojej recenzji, jak niezwykłą postacią jest Profesor Nierenberg. Jego umiejętność łączenia wielu aspektów życia - od praktyki dziennikarskiej przez zarządzanie mediami, po imponującą karierę naukową - oraz Jego działania prospołeczne, wybitna działalność dydaktyczna, organizatorska i mentoringowa, budzą szacunek i podziw. Profesor jest nie tylko znakomitym naukowcem i ekspertem w swojej dziedzinie, ale również niezwykle wartościowym człowiekiem.
