Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wiersze, wierszyki, rymowanki dla dzieci
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka to starannie dobrana kolekcja wierszy, które zachwycają zarówno dzieci, jak i dorosłych. Znajdziecie w niej zarówno najbardziej znane, jak i mniej popularne utwory pochodzące spod pióra takich mistrzów słowa jak Aleksander Fredro, Stanisław Jachowicz, Maria Konopnicka, Ignacy Krasicki, Władysław Bełza i Julian Tuwim. Pozycja ta została opracowana z myślą o rozwoju najmłodszych, dlatego podzielono ją na kilka części, z których każda jest dostosowana do konkretnej grupy wiekowej. Rozpoczynamy od prostych rymowanek, wyliczanek i krótkich wierszyków dla dwulatków. Następnie przechodzimy do nieco dłuższych form przeznaczonych dla trzyletnich dzieci, po czym stopniowo zwiększamy złożoność utworów, dostosowując je do poziomu cztero- i pięciolatków. Książka w naturalny sposób rośnie więc wraz z małym czytelnikiem, od najprostszych form literackich, aż po te nieco bardziej skomplikowane.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka to starannie dobrana kolekcja wierszy, które zachwycają zarówno dzieci, jak i dorosłych. Znajdziecie w niej zarówno najbardziej znane, jak i mniej popularne utwory pochodzące spod pióra takich mistrzów słowa jak Aleksander Fredro, Stanisław Jachowicz, Maria Konopnicka, Ignacy Krasicki, Władysław Bełza i Julian Tuwim. Pozycja ta została opracowana z myślą o rozwoju najmłodszych, dlatego podzielono ją na kilka części, z których każda jest dostosowana do konkretnej grupy wiekowej. Rozpoczynamy od prostych rymowanek, wyliczanek i krótkich wierszyków dla dwulatków. Następnie przechodzimy do nieco dłuższych form przeznaczonych dla trzyletnich dzieci, po czym stopniowo zwiększamy złożoność utworów, dostosowując je do poziomu cztero- i pięciolatków. Książka w naturalny sposób rośnie więc wraz z małym czytelnikiem, od najprostszych form literackich, aż po te nieco bardziej skomplikowane.
