Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor książki, Robert H. Bloom, jest przekonany, że każda firma ma potencjał, by zidentyfikować co najmniej jedno unikalne źródło przewagi konkurencyjnej, które może stać się kluczową siłą napędową jej rozwoju. Bloom określa tę przewagę jako "wewnętrzny atut". Nierzadko pozostaje ona w ukryciu, zaszyta w codziennej działalności albo w idei, na której opiera się firma. Odkrycie tego wewnętrznego zasobu i skuteczne przekazanie jego wartości klientom może stać się katalizatorem dynamicznego wzrostu przedsiębiorstwa. Przedstawiona w swojej książce strategia wywodzi się z bogatego, czterdziestopięcioletniego doświadczenia autora w dziedzinie wzrostu firm i marek, takich jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestlé i L'Oréal. Dzięki wykorzystaniu procesu odkrywania możliwości rozwoju, Robert H. Bloom dzieli się swoją wiedzą z tymi, którzy znają swoją branżę, ale poszukują efektywnej strategii wzrostu.
Metoda odkrywania możliwości wzrostu, opisana w czterech prostych krokach, oferuje praktyczne podejście do realizacji celów biznesowych. Bez względu na to, czy jesteś liderem na kluczowym stanowisku, czy właścicielem własnej firmy, ten proces pozwala na dokładniejsze zrozumienie prawdziwego potencjału twojego biznesu. Dowiesz się, kim są twoi klienci, czego naprawdę oczekują i jakie działania należy podjąć, by skłonić ich do skorzystania z twojej oferty. Opracujesz także kreatywne strategie, które pozwolą wyeksponować twój wewnętrzny atut oraz przyciągnąć uwagę zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autor książki, Robert H. Bloom, jest przekonany, że każda firma ma potencjał, by zidentyfikować co najmniej jedno unikalne źródło przewagi konkurencyjnej, które może stać się kluczową siłą napędową jej rozwoju. Bloom określa tę przewagę jako "wewnętrzny atut". Nierzadko pozostaje ona w ukryciu, zaszyta w codziennej działalności albo w idei, na której opiera się firma. Odkrycie tego wewnętrznego zasobu i skuteczne przekazanie jego wartości klientom może stać się katalizatorem dynamicznego wzrostu przedsiębiorstwa. Przedstawiona w swojej książce strategia wywodzi się z bogatego, czterdziestopięcioletniego doświadczenia autora w dziedzinie wzrostu firm i marek, takich jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestlé i L'Oréal. Dzięki wykorzystaniu procesu odkrywania możliwości rozwoju, Robert H. Bloom dzieli się swoją wiedzą z tymi, którzy znają swoją branżę, ale poszukują efektywnej strategii wzrostu.
Metoda odkrywania możliwości wzrostu, opisana w czterech prostych krokach, oferuje praktyczne podejście do realizacji celów biznesowych. Bez względu na to, czy jesteś liderem na kluczowym stanowisku, czy właścicielem własnej firmy, ten proces pozwala na dokładniejsze zrozumienie prawdziwego potencjału twojego biznesu. Dowiesz się, kim są twoi klienci, czego naprawdę oczekują i jakie działania należy podjąć, by skłonić ich do skorzystania z twojej oferty. Opracujesz także kreatywne strategie, które pozwolą wyeksponować twój wewnętrzny atut oraz przyciągnąć uwagę zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów.
