Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wąska ścieżka. Dlaczego odszedłem z Kościoła
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Stanisław Obirek, były jezuita i postać wyróżniająca się na tle polskiego Kościoła, dzieli się swoją historią w rozmowie z Arturem Nowakiem. Opowiada o swoim dzieciństwie spędzonym w pegeerze, studiowaniu w Krakowie oraz konfrontacjach z nadużyciami w Kościele. Opisuje swoje zafascynowanie jezuitami, studia w Rzymie, gdy papieżem został Karol Wojtyła, a także życie zakonne i ostateczne odejście z Kościoła. Centralnym elementem rozmowy jest Jan Paweł II i jego pontyfikat, które Obirek przedstawia z perspektywy innej niż ta dominująca w Polsce – bardziej chłodnej, analitycznej i krytycznej. Dodatkowo, życie profesora Obirka, obejmujące takie dziedziny jak antropologia kultury, teatrologia, teologia i historia, było wzbogacone fascynującymi znajomościami z wybitnymi osobistościami jak Lem, Różewicz, Kołakowski, Tischner czy Bauman oraz licznymi lekturami. Wszystkie te doświadczenia ukształtowały człowieka, który poszukiwał swojej drogi poza katolicką doktryną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Stanisław Obirek, były jezuita i postać wyróżniająca się na tle polskiego Kościoła, dzieli się swoją historią w rozmowie z Arturem Nowakiem. Opowiada o swoim dzieciństwie spędzonym w pegeerze, studiowaniu w Krakowie oraz konfrontacjach z nadużyciami w Kościele. Opisuje swoje zafascynowanie jezuitami, studia w Rzymie, gdy papieżem został Karol Wojtyła, a także życie zakonne i ostateczne odejście z Kościoła. Centralnym elementem rozmowy jest Jan Paweł II i jego pontyfikat, które Obirek przedstawia z perspektywy innej niż ta dominująca w Polsce – bardziej chłodnej, analitycznej i krytycznej. Dodatkowo, życie profesora Obirka, obejmujące takie dziedziny jak antropologia kultury, teatrologia, teologia i historia, było wzbogacone fascynującymi znajomościami z wybitnymi osobistościami jak Lem, Różewicz, Kołakowski, Tischner czy Bauman oraz licznymi lekturami. Wszystkie te doświadczenia ukształtowały człowieka, który poszukiwał swojej drogi poza katolicką doktryną.
