InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poszukiwanie najskuteczniejszych metod porozumiewania się jest dziś związane z uwzględnieniem bardzo szerokiej perspektywy zagadnień nie tylko językoznawczych, ale i psycholingwistycznych, socjologicznych, kulturowych, zagadnień funkcjonowania jednostek w przestrzeni językowo-kulturowej, nieuchronnie prowadząc do pytania o tożsamość językową - zarówno indywidualną, jak i grupową, narodową. W tym właśnie kontekście warto rozpatrywać zagadnienia współzależności kultury, języka i narodu, a także ich szczególnej roli w budowaniu własnej tożsamości.
Celem dwutomowej monografii jest stworzenie nowego forum wymiany myśli, doświadczeń, wyników badań pomiędzy naukowcami, ale także środowiskami pozaakademickimi w praktyce zajmującymi się zagadnieniami języka, kultury, tożsamości. Lista zagadnień poruszonych w tomach obejmuje takie obszary, jak:
- wzajemne relacje języka i kultury - artefakty, praktyki, pamięć i język,
- językowe determinanty sposobów konstruowania modelu świata,
- porozumiewanie się i samookreślenie,
- język ojczysty a osobowość,
- kultura - język - dialog kultur,
- sposoby interpretowania rzeczywistości przez ludzi mówiących różnymi językami,
- problemy tożsamości językowej mniejszości narodowych,
- tożsamość kulturowa i językowa jako wynik zachowania dziedzictwa przodków,
- język a etniczna, religijna, historyczna, terytorialna identyfikacja jednostki,
- znaczenie znajomości języka obcego w kształtowaniu własnej tożsamości,
- kompetencja kulturowa w nauce języków obcych,
- kulturowe konteksty motywacji nauki języków obcych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poszukiwanie najskuteczniejszych metod porozumiewania się jest dziś związane z uwzględnieniem bardzo szerokiej perspektywy zagadnień nie tylko językoznawczych, ale i psycholingwistycznych, socjologicznych, kulturowych, zagadnień funkcjonowania jednostek w przestrzeni językowo-kulturowej, nieuchronnie prowadząc do pytania o tożsamość językową - zarówno indywidualną, jak i grupową, narodową. W tym właśnie kontekście warto rozpatrywać zagadnienia współzależności kultury, języka i narodu, a także ich szczególnej roli w budowaniu własnej tożsamości.
Celem dwutomowej monografii jest stworzenie nowego forum wymiany myśli, doświadczeń, wyników badań pomiędzy naukowcami, ale także środowiskami pozaakademickimi w praktyce zajmującymi się zagadnieniami języka, kultury, tożsamości. Lista zagadnień poruszonych w tomach obejmuje takie obszary, jak:
- wzajemne relacje języka i kultury - artefakty, praktyki, pamięć i język,
- językowe determinanty sposobów konstruowania modelu świata,
- porozumiewanie się i samookreślenie,
- język ojczysty a osobowość,
- kultura - język - dialog kultur,
- sposoby interpretowania rzeczywistości przez ludzi mówiących różnymi językami,
- problemy tożsamości językowej mniejszości narodowych,
- tożsamość kulturowa i językowa jako wynik zachowania dziedzictwa przodków,
- język a etniczna, religijna, historyczna, terytorialna identyfikacja jednostki,
- znaczenie znajomości języka obcego w kształtowaniu własnej tożsamości,
- kompetencja kulturowa w nauce języków obcych,
- kulturowe konteksty motywacji nauki języków obcych.