Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Value based management
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Value Based Management" oferuje najaktualniejsze informacje oraz praktyczne rozwiązania, które pomagają w budowie i zarządzaniu wartością przedsiębiorstw. Jej głównym celem jest wsparcie długoterminowego rozwoju wartości spółek kapitałowych, co jest kluczowe w dobie globalizacji, przepływów kapitałowych, postępu technologicznego oraz presji rynków kapitałowych na ciągłą poprawę wyników finansowych.
Podzielona na trzy zasadnicze części, książka ukazuje: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa, istotne obszary w tym zarządzaniu oraz strategie na zwiększanie wartości. W pierwszej części, specjaliści z Deloitte prezentują kompleksowy system, który kładzie duży nacisk na klarowną strategię wzrostu wartości. Taką strategię należy efektywnie komunikować właścicielom, menedżerom oraz pracownikom.
Druga część, stworzona przez zespół Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, skupia się na analizie kluczowych obszarów zarządzania wartością oraz czynników jej wzrostu. W tej analizie omówione są tematy takie jak budowa kapitału, wartość klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, a także procesy fuzji i przejęć, polityka dywidendowa oraz skup akcji, z uwzględnieniem technologii informacyjnych.
W trzeciej części przedstawiane są najlepsze praktyki strategii zwiększania wartości, które stosują takie firmy jak Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew, co umożliwia zrozumienie skutecznych metod w praktyce biznesowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Value Based Management" oferuje najaktualniejsze informacje oraz praktyczne rozwiązania, które pomagają w budowie i zarządzaniu wartością przedsiębiorstw. Jej głównym celem jest wsparcie długoterminowego rozwoju wartości spółek kapitałowych, co jest kluczowe w dobie globalizacji, przepływów kapitałowych, postępu technologicznego oraz presji rynków kapitałowych na ciągłą poprawę wyników finansowych.
Podzielona na trzy zasadnicze części, książka ukazuje: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa, istotne obszary w tym zarządzaniu oraz strategie na zwiększanie wartości. W pierwszej części, specjaliści z Deloitte prezentują kompleksowy system, który kładzie duży nacisk na klarowną strategię wzrostu wartości. Taką strategię należy efektywnie komunikować właścicielom, menedżerom oraz pracownikom.
Druga część, stworzona przez zespół Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, skupia się na analizie kluczowych obszarów zarządzania wartością oraz czynników jej wzrostu. W tej analizie omówione są tematy takie jak budowa kapitału, wartość klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, a także procesy fuzji i przejęć, polityka dywidendowa oraz skup akcji, z uwzględnieniem technologii informacyjnych.
W trzeciej części przedstawiane są najlepsze praktyki strategii zwiększania wartości, które stosują takie firmy jak Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew, co umożliwia zrozumienie skutecznych metod w praktyce biznesowej.
