InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Przedstawia zagadnienia z zakresu trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Obejmuje tematy dotyczące działalności usługowej zakładów gastronomicznych, marketingu i planowania usług gastronomicznych, zasad kalkulacji rozliczania usług gastronomicznych, systemów i programów komputerowych dla gastronomii, systemów obsługi w zakładach gastronomicznych, wyposażenia do obsługi gości, przygotowania pracowników do obsługi gości, przygotowania sali restauracyjnej do obsługi gości, przebiegu obsługi gości w restauracji, metod obsługi gości, organizowania okolicznościowych przyjęć stojących, zasiadanych, mieszanych, organizowanie szkoleń i konferencji, organizowanie przyjęć dyplomatycznych, usług cateringowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Przedstawia zagadnienia z zakresu trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Obejmuje tematy dotyczące działalności usługowej zakładów gastronomicznych, marketingu i planowania usług gastronomicznych, zasad kalkulacji rozliczania usług gastronomicznych, systemów i programów komputerowych dla gastronomii, systemów obsługi w zakładach gastronomicznych, wyposażenia do obsługi gości, przygotowania pracowników do obsługi gości, przygotowania sali restauracyjnej do obsługi gości, przebiegu obsługi gości w restauracji, metod obsługi gości, organizowania okolicznościowych przyjęć stojących, zasiadanych, mieszanych, organizowanie szkoleń i konferencji, organizowanie przyjęć dyplomatycznych, usług cateringowych.