Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Usługi gastronomiczne HGT.12
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik omawia zagadnienia z piątej części kwalifikacji HGT.12 dotyczące usług gastronomicznych. Obszernie prezentuje zagadnienia związane z prowadzeniem usług gastronomicznych w pierwszych rozdziałach przedstawia tematykę kierunków rozwoju w gastronomii, zasady prowadzenia marketingu i promocji w zakładach gastronomicznych. Następnie porusza tematy: przygotowania sali konsumenckiej, w tym: obrusy, zastawę stołową, sztućce, rodzaje nakryć, a także aranżacje i dekoracje sali.
Przyszły pracownik sali konsumenckiej znajdzie tu mnóstwo wskazówek i podpowiedzi, które pomogą mu w przyszłości dobrze wykonywać zadania zawodowe. Publikacja opisuje metody i techniki obsługi, rodzaje przyjęć i sposoby ich organizacji. Autorka podręcznika kładzie nacisk na kompetencje interpersonalne podkreśla, że właściwe zachowanie względem gości jest równie ważne, jak zręczne operowanie tacami i półmiskami.
Wszystkie zagadnienia ilustrowane są starannie dobranymi ponad 300 zdjęciami, z których wiele pochodzi z sesji zdjęciowej zorganizowanej specjalnie na potrzeby publikacji. Pod kodami QR znajduje się cenny merytorycznie materiał filmowy, który pozwoli urozmaicić naukę. Ciekawe polecenia i pytania na zakończenie każdego rozdziału pomagają utrwalić wiedzę i zachęcają do jej rozszerzania oraz do doskonalenia umiejętności. Rozbudowane słowniczki terminów i pojęć w językach polskim i angielskim sprawią, że każde pojęcie branżowe będzie całkowicie jasne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik omawia zagadnienia z piątej części kwalifikacji HGT.12 dotyczące usług gastronomicznych. Obszernie prezentuje zagadnienia związane z prowadzeniem usług gastronomicznych w pierwszych rozdziałach przedstawia tematykę kierunków rozwoju w gastronomii, zasady prowadzenia marketingu i promocji w zakładach gastronomicznych. Następnie porusza tematy: przygotowania sali konsumenckiej, w tym: obrusy, zastawę stołową, sztućce, rodzaje nakryć, a także aranżacje i dekoracje sali.
Przyszły pracownik sali konsumenckiej znajdzie tu mnóstwo wskazówek i podpowiedzi, które pomogą mu w przyszłości dobrze wykonywać zadania zawodowe. Publikacja opisuje metody i techniki obsługi, rodzaje przyjęć i sposoby ich organizacji. Autorka podręcznika kładzie nacisk na kompetencje interpersonalne podkreśla, że właściwe zachowanie względem gości jest równie ważne, jak zręczne operowanie tacami i półmiskami.
Wszystkie zagadnienia ilustrowane są starannie dobranymi ponad 300 zdjęciami, z których wiele pochodzi z sesji zdjęciowej zorganizowanej specjalnie na potrzeby publikacji. Pod kodami QR znajduje się cenny merytorycznie materiał filmowy, który pozwoli urozmaicić naukę. Ciekawe polecenia i pytania na zakończenie każdego rozdziału pomagają utrwalić wiedzę i zachęcają do jej rozszerzania oraz do doskonalenia umiejętności. Rozbudowane słowniczki terminów i pojęć w językach polskim i angielskim sprawią, że każde pojęcie branżowe będzie całkowicie jasne.