Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Unity w akcji
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Unity w akcji to książka, która staje się nieocenionym przewodnikiem dla programistów dążących do tworzenia własnych gier przy wykorzystaniu potężnego narzędzia, jakim jest Unity. Książka koncentruje się na kluczowych aspektach tworzenia gier, gdzie innowacyjna mechanika odgrywa główną rolę, potwierdzając, że sukces produkcji zależy od starannie zaprojektowanego systemu akcji.
Dla tych, którzy opanowali już sztukę programowania, publikacja ta dostarcza dokładnych wskazówek, jak krok po kroku projektować gry w Unity. Dzięki zastosowaniu praktycznych przykładów i projektów, czytelnicy zyskują możliwość nauczenia się, jak tworzyć gry na różne platformy, w tym zarówno na internetowe, jak i mobilne. Unity, jako środowisko wszechstronne, pozwala na rozwój projektów niezależnie od używanej platformy sprzętowej.
W treści książki omówione są takie zagadnienia jak programowanie ruchu w trójwymiarowym świecie gier, raycasting, a także implementacja sztucznej inteligencji. Czytelnicy mogą również zgłębić tajniki tworzenia i importowania modeli oraz tekstur, poznając przy tym podstawy GUI i sposobów integrowania interaktywnych elementów w grach. Autor nie zapomniał również o aspektach dźwiękowych, prezentując sposoby na wykorzystanie zarówno dłuższych, jak i krótszych ścieżek dźwiękowych oraz na zapewnienie kompatybilności z różnymi platformami sprzętowymi przez łączenie gier z internetem.
Joseph Hocking, autor książki, to doświadczony inżynier oprogramowania oraz specjalista w dziedzinie aplikacji interaktywnych. Pracując w Synapse Games, przyczynił się do rozwoju takich gier jak Tyrant Unleashed, a swoją wiedzą dzieli się również z uczniami Columbia College Chicago. Joseph mieszka w Chicago, gdzie łączy pasję do programowania z nauczaniem kolejnych pokoleń twórców gier.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Unity w akcji to książka, która staje się nieocenionym przewodnikiem dla programistów dążących do tworzenia własnych gier przy wykorzystaniu potężnego narzędzia, jakim jest Unity. Książka koncentruje się na kluczowych aspektach tworzenia gier, gdzie innowacyjna mechanika odgrywa główną rolę, potwierdzając, że sukces produkcji zależy od starannie zaprojektowanego systemu akcji.
Dla tych, którzy opanowali już sztukę programowania, publikacja ta dostarcza dokładnych wskazówek, jak krok po kroku projektować gry w Unity. Dzięki zastosowaniu praktycznych przykładów i projektów, czytelnicy zyskują możliwość nauczenia się, jak tworzyć gry na różne platformy, w tym zarówno na internetowe, jak i mobilne. Unity, jako środowisko wszechstronne, pozwala na rozwój projektów niezależnie od używanej platformy sprzętowej.
W treści książki omówione są takie zagadnienia jak programowanie ruchu w trójwymiarowym świecie gier, raycasting, a także implementacja sztucznej inteligencji. Czytelnicy mogą również zgłębić tajniki tworzenia i importowania modeli oraz tekstur, poznając przy tym podstawy GUI i sposobów integrowania interaktywnych elementów w grach. Autor nie zapomniał również o aspektach dźwiękowych, prezentując sposoby na wykorzystanie zarówno dłuższych, jak i krótszych ścieżek dźwiękowych oraz na zapewnienie kompatybilności z różnymi platformami sprzętowymi przez łączenie gier z internetem.
Joseph Hocking, autor książki, to doświadczony inżynier oprogramowania oraz specjalista w dziedzinie aplikacji interaktywnych. Pracując w Synapse Games, przyczynił się do rozwoju takich gier jak Tyrant Unleashed, a swoją wiedzą dzieli się również z uczniami Columbia College Chicago. Joseph mieszka w Chicago, gdzie łączy pasję do programowania z nauczaniem kolejnych pokoleń twórców gier.