Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Umysł lidera. Jak kierować ludźmi XXI wieku.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prof. dr hab. Zygmunt Kołodziejak, Rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, w swojej przedmowie przedstawia książkę, która jest prawdopodobnie pierwszą na polskim rynku publikacją kompleksowo analizującą zagadnienia związane z zarządzaniem i przywództwem w kontekście polskim. Ta praca, skierowana do polskich liderów i osób związanych z biznesem, podstawą swojego wywodu uczyniła polską rzeczywistość biznesową. Autorka, łącząc dogłębną wiedzę teoretyczną z bogatą praktyką wynikającą z prowadzenia kursów i seminariów w Polsce oraz Kanadzie, szeroko omawia cechy prawdziwego lidera. Skupia się na zasadach i wartościach, którymi powinien się kierować, jego roli w przedsiębiorstwie, zdolności do efektywnego przywództwa oraz wzbudzania entuzjazmu w zespole. Swoje rozważania popiera wieloma przykładami, zarówno z polskiego rynku, jak i ze świata, analizując zachodnie firmy z należytą ostrożnością i krytycznym podejściem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prof. dr hab. Zygmunt Kołodziejak, Rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, w swojej przedmowie przedstawia książkę, która jest prawdopodobnie pierwszą na polskim rynku publikacją kompleksowo analizującą zagadnienia związane z zarządzaniem i przywództwem w kontekście polskim. Ta praca, skierowana do polskich liderów i osób związanych z biznesem, podstawą swojego wywodu uczyniła polską rzeczywistość biznesową. Autorka, łącząc dogłębną wiedzę teoretyczną z bogatą praktyką wynikającą z prowadzenia kursów i seminariów w Polsce oraz Kanadzie, szeroko omawia cechy prawdziwego lidera. Skupia się na zasadach i wartościach, którymi powinien się kierować, jego roli w przedsiębiorstwie, zdolności do efektywnego przywództwa oraz wzbudzania entuzjazmu w zespole. Swoje rozważania popiera wieloma przykładami, zarówno z polskiego rynku, jak i ze świata, analizując zachodnie firmy z należytą ostrożnością i krytycznym podejściem.
