Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Uczę się samodzielności część 2 Uspołecznienie. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: Uspołecznienie
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1. Ja członek rodziny:
a) Moja rodzina,
b) Moje miejsce zamieszkania.
2. Ja uczeń:
a) Moja szkoła.
3. Ja członek społeczności lokalnej.
4. Ja członek społeczeństwa.
5. Moje zdrowie.
6. Ja w chorobie.
7. Ja jako konsument.
8. Ja w bezpiecznym świecie.
9. Ja w świecie kultury.
10. Mój czas wolny.
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: Uspołecznienie
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1. Ja członek rodziny:
a) Moja rodzina,
b) Moje miejsce zamieszkania.
2. Ja uczeń:
a) Moja szkoła.
3. Ja członek społeczności lokalnej.
4. Ja członek społeczeństwa.
5. Moje zdrowie.
6. Ja w chorobie.
7. Ja jako konsument.
8. Ja w bezpiecznym świecie.
9. Ja w świecie kultury.
10. Mój czas wolny.
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,