Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest skierowana do każdego, kto rozumie, że w dzisiejszym świecie każdy z nas jest postrzegany jako marka. To, jak jesteśmy odbierani przez innych – czy to jako troskliwi rodzice, profesjonalni rzemieślnicy, czy też eksperci w swojej dziedzinie – definiuje naszą markę. Rodzice zazwyczaj są kojarzeni z opiekuńczością i solidnością, podczas gdy rzemieślnik charakteryzuje się jakością swoich wyrobów. Księgowy z kolei jest znany z umiejętności liczenia i znajomości prawa podatkowego. Zatem każdy jest marką, a kluczem do sukcesu jest umiejętność zarządzania nią w sposób efektywny.
Zanim zaczniesz zastanawiać się nad wartością tej koncepcji, pomyśl o swoim wolnym czasie. Pewnie nie jest go dużo, prawda? W takim razie, ile z tego ograniczonego zasobu czasu rzeczywiście jesteś skłonny poświęcić, aby lepiej poznać każdą nową osobę, którą spotkasz? Prawdopodobnie niewiele...
Twój przyszły pracodawca czy klient jest w takiej samej sytuacji. Ma niewiele czasu, ale za to wielu kandydatów i deweloperów do wyboru. Decyzje muszą być podejmowane szybko i często intuicyjnie. Zastanów się, kogo wybierze: osobę z niejasnym CV, czy kogoś, kogo już zna z internetu, choćby poprzez mądry komentarz na Facebooku, celny tweet, czy interesujący wpis na blogu? Dlaczego spośród zwykłego kandydata a osobowości z marką, miałby wybrać kogoś nieznanego?
To właśnie z tego powodu, dziś bardziej niż kiedykolwiek, jest to konieczne dla każdego. To jest czas, aby nauczyć się, jak budować swoją markę osobistą i na niej zarabiać. Stwórz swoją obecność w mediach społecznościowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest skierowana do każdego, kto rozumie, że w dzisiejszym świecie każdy z nas jest postrzegany jako marka. To, jak jesteśmy odbierani przez innych – czy to jako troskliwi rodzice, profesjonalni rzemieślnicy, czy też eksperci w swojej dziedzinie – definiuje naszą markę. Rodzice zazwyczaj są kojarzeni z opiekuńczością i solidnością, podczas gdy rzemieślnik charakteryzuje się jakością swoich wyrobów. Księgowy z kolei jest znany z umiejętności liczenia i znajomości prawa podatkowego. Zatem każdy jest marką, a kluczem do sukcesu jest umiejętność zarządzania nią w sposób efektywny.
Zanim zaczniesz zastanawiać się nad wartością tej koncepcji, pomyśl o swoim wolnym czasie. Pewnie nie jest go dużo, prawda? W takim razie, ile z tego ograniczonego zasobu czasu rzeczywiście jesteś skłonny poświęcić, aby lepiej poznać każdą nową osobę, którą spotkasz? Prawdopodobnie niewiele...
Twój przyszły pracodawca czy klient jest w takiej samej sytuacji. Ma niewiele czasu, ale za to wielu kandydatów i deweloperów do wyboru. Decyzje muszą być podejmowane szybko i często intuicyjnie. Zastanów się, kogo wybierze: osobę z niejasnym CV, czy kogoś, kogo już zna z internetu, choćby poprzez mądry komentarz na Facebooku, celny tweet, czy interesujący wpis na blogu? Dlaczego spośród zwykłego kandydata a osobowości z marką, miałby wybrać kogoś nieznanego?
To właśnie z tego powodu, dziś bardziej niż kiedykolwiek, jest to konieczne dla każdego. To jest czas, aby nauczyć się, jak budować swoją markę osobistą i na niej zarabiać. Stwórz swoją obecność w mediach społecznościowych.
