Książka - Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ta książka jest skierowana do każdego, kto rozumie, że w dzisiejszym świecie każdy z nas jest postrzegany jako marka. To, jak jesteśmy odbierani przez innych – czy to jako troskliwi rodzice, profesjonalni rzemieślnicy, czy też eksperci w swojej dziedzinie – definiuje naszą markę. Rodzice zazwyczaj są kojarzeni z opiekuńczością i solidnością, podczas gdy rzemieślnik charakteryzuje się jakością swoich wyrobów. Księgowy z kolei jest znany z umiejętności liczenia i znajomości prawa podatkowego. Zatem każdy jest marką, a kluczem do sukcesu jest umiejętność zarządzania nią w sposób efektywny.

Zanim zaczniesz zastanawiać się nad wartością tej koncepcji, pomyśl o swoim wolnym czasie. Pewnie nie jest go dużo, prawda? W takim razie, ile z tego ograniczonego zasobu czasu rzeczywiście jesteś skłonny poświęcić, aby lepiej poznać każdą nową osobę, którą spotkasz? Prawdopodobnie niewiele...

Twój przyszły pracodawca czy klient jest w takiej samej sytuacji. Ma niewiele czasu, ale za to wielu kandydatów i deweloperów do wyboru. Decyzje muszą być podejmowane szybko i często intuicyjnie. Zastanów się, kogo wybierze: osobę z niejasnym CV, czy kogoś, kogo już zna z internetu, choćby poprzez mądry komentarz na Facebooku, celny tweet, czy interesujący wpis na blogu? Dlaczego spośród zwykłego kandydata a osobowości z marką, miałby wybrać kogoś nieznanego?

To właśnie z tego powodu, dziś bardziej niż kiedykolwiek, jest to konieczne dla każdego. To jest czas, aby nauczyć się, jak budować swoją markę osobistą i na niej zarabiać. Stwórz swoją obecność w mediach społecznościowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ta książka jest skierowana do każdego, kto rozumie, że w dzisiejszym świecie każdy z nas jest postrzegany jako marka. To, jak jesteśmy odbierani przez innych – czy to jako troskliwi rodzice, profesjonalni rzemieślnicy, czy też eksperci w swojej dziedzinie – definiuje naszą markę. Rodzice zazwyczaj są kojarzeni z opiekuńczością i solidnością, podczas gdy rzemieślnik charakteryzuje się jakością swoich wyrobów. Księgowy z kolei jest znany z umiejętności liczenia i znajomości prawa podatkowego. Zatem każdy jest marką, a kluczem do sukcesu jest umiejętność zarządzania nią w sposób efektywny.

Zanim zaczniesz zastanawiać się nad wartością tej koncepcji, pomyśl o swoim wolnym czasie. Pewnie nie jest go dużo, prawda? W takim razie, ile z tego ograniczonego zasobu czasu rzeczywiście jesteś skłonny poświęcić, aby lepiej poznać każdą nową osobę, którą spotkasz? Prawdopodobnie niewiele...

Twój przyszły pracodawca czy klient jest w takiej samej sytuacji. Ma niewiele czasu, ale za to wielu kandydatów i deweloperów do wyboru. Decyzje muszą być podejmowane szybko i często intuicyjnie. Zastanów się, kogo wybierze: osobę z niejasnym CV, czy kogoś, kogo już zna z internetu, choćby poprzez mądry komentarz na Facebooku, celny tweet, czy interesujący wpis na blogu? Dlaczego spośród zwykłego kandydata a osobowości z marką, miałby wybrać kogoś nieznanego?

To właśnie z tego powodu, dziś bardziej niż kiedykolwiek, jest to konieczne dla każdego. To jest czas, aby nauczyć się, jak budować swoją markę osobistą i na niej zarabiać. Stwórz swoją obecność w mediach społecznościowych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 264
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 139 × 207 mm
ID: 9788328328617
Autorzy:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Marcin Żukowski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info