Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiele projektów, które na pierwszy rzut oka wydają się skazane na sukces, często kończy się niepowodzeniem. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Może to być wynikiem niewłaściwego rozpoznania rzeczywistych potrzeb klientów lub skupiania się bardziej na aspektach technicznych niż na zrozumieniu wymagań użytkowników. Często problemy wynikają również z nieskutecznego zarządzania zespołem. Bywa, że projekt, który początkowo zapowiadał się obiecująco, pochłania mnóstwo zasobów – finansowych, czasowych czy energetycznych – zanim okazuje się, że bazował na opiniach, a nie na solidnych faktach. Jak zatem uniknąć tego rodzaju rozczarowań?
Książka ta oferuje odpowiedź poprzez zrozumienie i zastosowanie wzorców tworzenia wartości. Autor pokazuje, jak zebrane informacje mogą posłużyć do stworzenia propozycji, które bezpośrednio odpowiadają na potrzeby klientów. Omówione są tu techniki, które pomagają w zharmonizowaniu pracy zespołu, poprawiając nie tylko komunikację, ale i jakość wytwarzanej wartości. Znaczny nacisk położono na testowanie konceptów, co pozwala zarówno na ograniczenie ryzyka niepowodzenia, jak i realizację innowacyjnych pomysłów. Wszelkie te wyzwania stają się mniej skomplikowane, gdy korzystamy z właściwych narzędzi, które także zostały szczegółowo opisane w tej publikacji.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak wzory tworzenia wartości mogą zostać zastosowane w praktyce. Nauczysz się, jak w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności swojego zespołu oraz jak unikać niepotrzebnego marnowania zasobów na nietrafione pomysły. Autor wyjaśnia, jak opracowywać, testować i dostarczać to, czego rzeczywiście potrzebują klienci, oraz jak skutecznie posługiwać się odpowiednimi narzędziami podczas tworzenia propozycji wartości. Daj swoim klientom powód, by docenili to, co masz im do zaoferowania!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiele projektów, które na pierwszy rzut oka wydają się skazane na sukces, często kończy się niepowodzeniem. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Może to być wynikiem niewłaściwego rozpoznania rzeczywistych potrzeb klientów lub skupiania się bardziej na aspektach technicznych niż na zrozumieniu wymagań użytkowników. Często problemy wynikają również z nieskutecznego zarządzania zespołem. Bywa, że projekt, który początkowo zapowiadał się obiecująco, pochłania mnóstwo zasobów – finansowych, czasowych czy energetycznych – zanim okazuje się, że bazował na opiniach, a nie na solidnych faktach. Jak zatem uniknąć tego rodzaju rozczarowań?
Książka ta oferuje odpowiedź poprzez zrozumienie i zastosowanie wzorców tworzenia wartości. Autor pokazuje, jak zebrane informacje mogą posłużyć do stworzenia propozycji, które bezpośrednio odpowiadają na potrzeby klientów. Omówione są tu techniki, które pomagają w zharmonizowaniu pracy zespołu, poprawiając nie tylko komunikację, ale i jakość wytwarzanej wartości. Znaczny nacisk położono na testowanie konceptów, co pozwala zarówno na ograniczenie ryzyka niepowodzenia, jak i realizację innowacyjnych pomysłów. Wszelkie te wyzwania stają się mniej skomplikowane, gdy korzystamy z właściwych narzędzi, które także zostały szczegółowo opisane w tej publikacji.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak wzory tworzenia wartości mogą zostać zastosowane w praktyce. Nauczysz się, jak w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności swojego zespołu oraz jak unikać niepotrzebnego marnowania zasobów na nietrafione pomysły. Autor wyjaśnia, jak opracowywać, testować i dostarczać to, czego rzeczywiście potrzebują klienci, oraz jak skutecznie posługiwać się odpowiednimi narzędziami podczas tworzenia propozycji wartości. Daj swoim klientom powód, by docenili to, co masz im do zaoferowania!
