Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Toyota pod ostrzałem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Toyota od wielu lat uchodzi za przykład doskonałości, a jej metody zarządzania oraz filozofia biznesowa, szczegółowo opisane w książce „Droga Toyoty” autorstwa Jeffreya K. Likera, zrewolucjonizowały sposoby prowadzenia biznesu na całym świecie. Historie opisane przez Likera i Thimothy'ego N. Ogdena skupiają się na latach 2009-2010, gdy firma musiała stawić czoła wyzwaniom związanym z recesją i problemami serwisowymi. Choć te trudne chwile naruszyły stabilność korporacji, stały się także momentem refleksji nad niedotrzymaniem własnych standardów, co było główną przyczyną problemów. Dzięki solidnym fundamentom Toyota zdołała wyjść z kryzysu jeszcze bardziej wzmocniona.
Książka „Toyota pod ostrzałem” dokumentuje te wydarzenia, oferując liderom cenne lekcje dotyczące zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Jednym z kluczowych wniosków jest znaczenie budowania mocnej kultury organizacyjnej jeszcze przed pojawieniem się kryzysu. Taka kultura okazuje się być ważniejsza niż decyzje podejmowane przez zarząd, a inwestowanie w pracowników podczas recesji może zapewnić trwałą rentowność.
Dzięki silnej kulturze Toyota zdołała uniknąć zatrudniania licznych prawników czy specjalistów od PR. Skoncentrowała się na przestrzeganiu podstawowych zasad oraz powrocie do korzeni, co było możliwe dzięki kulturze organizacyjnej pielęgnowanej od 70 lat. Zastosowanie wniosków z „Toyoty pod ostrzałem” umożliwia podejście do kryzysów z opanowaniem i skutecznością, w pełni zgodnie z zasadami Drogi Toyoty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Toyota od wielu lat uchodzi za przykład doskonałości, a jej metody zarządzania oraz filozofia biznesowa, szczegółowo opisane w książce „Droga Toyoty” autorstwa Jeffreya K. Likera, zrewolucjonizowały sposoby prowadzenia biznesu na całym świecie. Historie opisane przez Likera i Thimothy'ego N. Ogdena skupiają się na latach 2009-2010, gdy firma musiała stawić czoła wyzwaniom związanym z recesją i problemami serwisowymi. Choć te trudne chwile naruszyły stabilność korporacji, stały się także momentem refleksji nad niedotrzymaniem własnych standardów, co było główną przyczyną problemów. Dzięki solidnym fundamentom Toyota zdołała wyjść z kryzysu jeszcze bardziej wzmocniona.
Książka „Toyota pod ostrzałem” dokumentuje te wydarzenia, oferując liderom cenne lekcje dotyczące zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Jednym z kluczowych wniosków jest znaczenie budowania mocnej kultury organizacyjnej jeszcze przed pojawieniem się kryzysu. Taka kultura okazuje się być ważniejsza niż decyzje podejmowane przez zarząd, a inwestowanie w pracowników podczas recesji może zapewnić trwałą rentowność.
Dzięki silnej kulturze Toyota zdołała uniknąć zatrudniania licznych prawników czy specjalistów od PR. Skoncentrowała się na przestrzeganiu podstawowych zasad oraz powrocie do korzeni, co było możliwe dzięki kulturze organizacyjnej pielęgnowanej od 70 lat. Zastosowanie wniosków z „Toyoty pod ostrzałem” umożliwia podejście do kryzysów z opanowaniem i skutecznością, w pełni zgodnie z zasadami Drogi Toyoty.
